مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد
مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه از فعالیت 980 کارگر در شهرداری در امر نظافت سطح این شهر اشاره کرد و گفت: حدود 45 درصد از این تعداد در شیفت شب و 55 درصد باقی‌مانده نیز در شیفت روز مشغول پاکسازی و نظافت سطح شهر هستند.
کد خبر: ۳۲۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی‌رضا امیری با بیان اینکه حفظ نظافت و زیبایی شهر نیازمند مشارکت عمومی است، اظهار داشت: نظافت شهری موضوعی است که همه افراد جامعه نقش به‌سزایی در ایجاد آن دارند.

وی از فعالیت 980 کارگر در شهرداری در امر نظافت سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حدود 45 درصد از این تعداد در شیفت شب و 55 درصد باقی‌مانده نیز در شیفت روز مشغول پاکسازی و نظافت سطح شهر هستند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه از جمع‌آوری زباله در حدود 550 تن تا 600 تن در روز خبر داد و بیان کرد: 85 درصد پسماندهای جمع‌آوری شده بازیافت می‌شود و مکانیزه کردن در کل سطح شهر را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به افت دما و وزش بادهای پاییزی در راستای ریزش برگ‌های درختان در محدوده از نقاط پر تردد شهر هم‌مانند الهیه، میدان آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی و...، یادآور شد: جمع‌آوری برگ‌های پاییزی برای حفظ نظافت در کرمانشاه هر روز انجام می‌شود.

امیری یادآور شد: برای حفظ زیبایی پاییز برگ‌های درختان بلوار طاق‌بستان، پارک شرقی و غربی تنها در ورودی کانال‌ها و جوی آب جمع‌آوری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار