لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
در این دیدار که عصر چهارشنبه و در یک هوای ابری و بارانی و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد؛ تیم میزبان با نتیجه پنج بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کرد
کد خبر: ۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 07 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در این دیدار که عصر چهارشنبه و در یک هوای ابری و بارانی و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد؛ تیم میزبان با نتیجه پنج بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

این بازی در وقت اول مفید 12 دقیقه ای با برتری کامل تیم میزبان همراه بود بطوریکه در همان ثانیه های نخست، تیم میزبان به گل برتری دست یافت؛ این گل را محمدصادق دهقان به ثمر رساند، دو دقیقه بعد نیز باز هم این تیم خزر رودسر بود که گل دوم را وارد دروازه میهمان کرد که زننده این گل نیز باز هم محمدصادق دهقان بود.

این بازی دقایق پایانی وقت نخست 12 دقیقه ای را سپری می کرد که محسن فکوری گل سوم خزر رودسر را وارد دروازه تیم زینت گستر نوشهر کرد.

با آغاز وقت دوم ، روند بازی کمی به تعادل کشیده شد و نوشهری ها یکی از گل های خورده را جبران کردند؛ این گل را وحید قلی پور وارد دروازه خزر رودسر کرد و بازی در وقت دوم با همین برتری سه بر یک به سود میزبان پایان یافت .

با شروع وقت سوم بازی، باز هم این تیم رودسر بود که به گل های چهارم و پنجم دست یافت؛ زننده این دو گل سینا رحمتی و محمدصادق دهقان بودند و این بازی در نهایت با همین برتری پنج بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت تا رودسری ها بازی نخست را قدرتمندانه آغاز کنند.

سرمربی تیم باشگاه خزر رودسر پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با سخت دانستن بازی نخست برای همه تیم ها گفت: بازی اول شرایط خاص خود را دارد و در واقع برای همه تیم ها، بازی اول بسیار سخت و پیچیده است.

محسن نصرالله زاده افزود: ما در وقت اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل برتری هم دست یافتیم و سه گل در همان وقت اول وارد دروازه حریف کردیم اما در وقت دوم، بازی را کمی کنترل کردیم ولی شرایط زمین به دلیل بارش باران عملا روند کار تاکتیکی را مشکل کرد.

وی ادامه داد: در وقت سوم بازی نیز دو گل دیگر به ثمر رساندیم و خوشحالم بازی اول را با پیروزی پر گل پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم زینت گستر نوشهر هم پس از پایان بازی افزود: بچه های ما در وقت اول بازی کاملا ناهماهنگ بودند که نتیجه آن دریافت سه گل بود اما بتدریج توانستیم شرایط را بهتر ادامه دهیم.

محمد قریب اضافه کرد: تیم ما در وقت های دوم و سوم، عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت؛ با وجود اینکه از نتیجه بازی رضایت ندارم اما از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی ام و در ادامه، بازی به بازی بهتر از این خواهیم بود و در هفته آینده در خانه مقابل موج گناوه بوشهر مصاف خواهیم داشت.

هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امسال با شرکت 13 تیم و در یک گروه بصورت رفت برگزار می شود و در ادامه پنج تیم برتر به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی که بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، به مصاف هم می روند.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار