رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توسعه مجتمع‌های دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای با همکاری شرکت آب منطقه‌ای در استان کرمانشاه مورد توافق قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 02 November 2016

گلخانه 5

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، خسرو شهبازی امروز چهارشنبه در جلسه‌ای که با موضوع سد و شبکه‌های زیردست در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستورکارهای این نشست بحث رورش ماهی در قفس در سد تنگ حمام است و در صورتیکه طرف قرارداد این پروژه رغبتی برای ادامه کار با شرایط عنوان شده نداشته باشد کار به متقاضی دیگری واگذار می‌شود.

شهبازی در خصوص مبحث مجوز گلخانه‌ها در استان توضیح داد: در سال ۹۳ تعداد ۲۰ مورد مجوز برای مجتمع‌های دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای صادر شده بود و مقرر شد تا آب منطقه‌ای مجددا معادل آن، مجوز برای توسعه گلخانه‌ها صادر کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: اگر هم مجوز توسعه مجتمع‌ها ۱۵ مورد باشد با حجم آب بیشتری در محدوده خود انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از محل مجوزهایی که قبلا صادر کردیم و تخصیص آب گرفته شد طرح مربوطه به بهره برداری نرسیده و امکان فعالیت آن نیست و به آب منطقه‌ای اعلام می‌کنیم مجوز را ابطال کند و معادل آن مجددا به جهاد کشاوری برای توسعه گلخانه‌ها و سایر واحدهای تولیدی مجوز بدهد.

شهبازی بیان کرد: آب منطقه‌ای از محل مجوزهای صنعت کسانیکه متقاضی هستند و قصد فعالیت و کار با آب بهای صنعتی را دارند، مجوز آبهای صنعتی برای آنان صادر کند.

وی در خصوص مشکل پروژه پرورش ماهی در قفس در سد تنگ حمام گفت: قرار شد آب منطقه‌ای همکاری لازم با متقاضیان را داشته باشد و قسط اول را پیش پرداخت ۱۵ درصد بگیرد و طرف قرارداد بر اساس چارچوب قانونی نرخ اجاره را بدهد.

شهبازی ادامه داد: مابقی نیز بر اساس قراردادی که منعقد می‌شود باشد و  در طی سرمایه گذاری بین ۳ تا ۵ سال اگر توجه اقتصادی داشته باشد آب منطقه‌ای برای تمدید مجوزها با شرایط سال جدید اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار