رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه های ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:تخریب و سرقت علائم ایمنی جاده ها از معضلات موجود در راههای جنوب استان است که متاسفانه از ابتدای امسال تاکنون از بابت این تخریبها افزون بر سه میلیارد و 700 میلیون ریال خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۳۲۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 03 November 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره ایمنی ترافیک و حریم راه های ایرانشهر محمدرضا دشتی زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال با اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل در حوزه ایمنی راههای جنوب استان، آمار متوفیان در صحنه تصادف نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد کاهش داشته است.
وی افزود: دستورالعمل جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه آکس وسط جاده های دوطرفه و سرعت گیر باید با رنگ زرد و دو خط کنار با رنگ سفید مشخص شوند، برای نخستین بار در استان به صورت پایلوت در محور چابهار - کنارک بندر پزم به طول 63 کیلومتر اجرا شد.
وی بیان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان برای ارتقای سطح ایمنی در این جاده ها از ابتدای امسال تاکنون 98کیلومتر از نقاط پر حادثه جنوب استان با سه خط ممتد زرد خط کشی شده است.
رئیس اداره ایمنی ترافیک ایرانشهر گفت: همچنین نصب و ساماندهی گاردریل در محورهای شریانی جنوب سیستان و بلوچستان به طول پنج کیلومتر برای ارتقای ایمنی انجام شده که تاکنون برای انجام آن افزون بر 30میلیارد ریال هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار