مدیر کل استاندارد استان آذربایجان شرقی گفت: بازرسی فنی از آسانسورهای اماکن عمومی، دولتی و خصوصی که از سال 93 با دستور دادستانی شروع شده است در سال 94 نیز با جدیت و حساسیت ویژه دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 07 May 2015

فرشی حق رو مدیر کل استاندارد استان آذربایجان شرقی گفت: بازرسی فنی از آسانسورهای اماکن عمومی، دولتی و خصوصی که از سال 93 با دستور دادستانی شروع شده است در سال 94 نیز با جدیت و حساسیت ویژه دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل و بازرسی فنی آسانسورهای قدیمی و کارکرده سطح شهر گفت: اکثر حوادث مربوط به آسانسورها در آسانسورهای قدیمی بوجود آمده است و درسال جدید نیز اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی با حمایت مسئولان استانی طرح بازرسی آسانسورهای اماکن پر تردد را ادامه خواهد داد و در این راه از هیچ خطا و ایرادی چشم پوشی نکرده و نخواهد کرد.

فرشی همچنین از رشد 15درصدی بازدیدهای آسانسور در سال 93 خبر داد و افزود: در طول سال گذشته1671 فقره از آسانسورها یازدید داشتیم که در مقایسه با سال 92 از رشد 15 % برخورداراست و در صدد هستیم در سال 94 دکه سال همدلی و همزبانی است به کمک مردم فهیم استان و حمایت های دلسوزانه مسولان استانی اقدامات شایسته ایی انجام داده و اسباب راحتی و آرامش مردم را فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :