سال گذشته کار سوخت رسانی به زائران حسینی بدون هیچگونه کاستی انجام شد و امسال نیز از لحاظ ذخیره سازی و عرضه سوخت در وضعیت مطلوبی قرار داریم.
کد خبر: ۳۲۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر چاغروندی روز شنبه اظهار کرد: آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین در سه محور ذخیره سازی، حمل و نقل و عرضه سوخت خبر داد و افزود: در مسیر تردد اصلی زائران(ایلام - مهران) چهار جایگاه سوخت رسانی هر کدام به ظرفیت 26 هزار لیتر بنزین و گازوییل با نفتکش های سوخت ذخیره تامین و در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: این تعداد جایگاه عرضه سوخت سیار تا 15 روز قبل از ایام اربعین در مسیر حرکت زائران حسینی ایجاد و تا یک هفته بعد از این ایام در مسیر های مختلف منتهی به شهر مهران دایر خواهند بود.

چاغروندی از استقرار دو جایگاه سیار دائمی سوخت بنزین و گازوییل نیز در مسیر پل زائر تا بازارچه، پایانه صدف و محوطه مرزی پایانه مهران خبر داد و گفت: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی(بنزین و گازوییل) نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله (ع) این شرکت نسبت به استقرار کشیک در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام و تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به صورت شبانه روزی برای کنترل و بازدید از مجاری عرضه سوخت در سطح استان طی این ایام اقدام خواهد کرد.

مرز بین المللی مهران از جمله مرزهای مهم زمینی کشور محسوب می شود که هر سال به ویژه در ایام مذهبی میزبان هزاران نفر از مردم سراسر کشور است که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، این مرز در ایام محرم و صفر به ویژه اربعین حسینی جایگاه ویژه ای برای تردد زائران به عراق دارد.

در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته حدود 2 میلیون زائر برای شرکت در آیین های ویژه این ایام در کربلای معلی از طریق مرز بین المللی مهران تردد کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار