روی عبوس شهر؛
تابناک: براساس آمار هر 9 ثانیه ایرانی ها به جان هم می افتند که مشکلات اقتصادی و ناکامی های مکرر و تزاحم آنها با مسائل اجتماعی نظیر خیانت و طلاق ریشه خشم در کشور است.
کد خبر: ۳۲۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 06 November 2016
تابناک اصفهان: براساس آمار هر 9 ثانیه ایرانی ها به جان هم می افتند که مشکلات اقتصادی و ناکامی های مکرر و تزاحم آنها با مسائل اجتماعی نظیر خیانت و طلاق ریشه خشم در کشور است.
 
بحران اقتصادی که سالهاست به دلیل بی تدبیری مسئولان ، مردم ایران را گرفتار کرده است عواقب زیادی از جمله طلاق، گسستگی بی حد و حصر خانواده ها، رشد بیکاری، اعتیاد، نزاع، قتل، فساد و تنزیل پایه های اجتماعی کشور را به دنبال داشته است.
 
با یک گشت شهری در خیابان های اصفهان و با رفتن به پاسگاه‌های انتظامی و نه حتی با نشست در خانه و شنیدن صدای درگیرهای خانوادگی و دیدن قیافه های عبوس، بد دهنی مردم به یکدیگر که همه نه به دلیل بی فرهنگی است بلکه بریده شدن مردم از اقتصاد نابسامان است که عامل اصلی در افزایش افسردگی در بین مردم شده است.
 
این نوع رفتارها سبب شده تا دعوا در میان ایرانی ها به یک امر روزمره تبدیل شود و اگر برای پارک ماشین یا حرکت کند یک خودرو در خیابان شاهد یک نزاع خیابانی نباشیم، دیگر تعجب میکنیم چراکه برخوردهای تند در خیابان و در سطح شهرها، به یک عادت شهری تبدیل شده که کم کم، تزلزل امنیت اجتماعی در جامعه را نشانه رفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :