رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای روزانه و شبانه در مناطق مختلف این استان از امروز (سه شنبه) تا اوایل هفته آینده روند افزایش تدریجی را طی می کند.
کد خبر: ۳۲۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 08 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، یحیی قاینی پور افزود: بیشینه دمای هوای مشهد تا انتهای هفته جاری بین 2 تا سه درجه افزایش می یابد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به بیش از 20 درجه سلسیوس می رسد.
وی اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به ترتیب چهار و 17 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
وی گفت: کیفیت هوای مشهد در این مدت برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه سالم و از روز پنجشنبه شاهد افزایش آلاینده ها در این کلانشهر خواهیم بود.
قاینی پور افزود: در این روزها سرعت وزش باد در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی شهر مشهد 11 تا 29 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی به دلیل عبور امواج ناپایدار از خراسان رضوی، بارشهای پراکنده ای در این استان برای امروز پیش بینی می شود و فردا نیز در نواحی شمالی و شرقی بارش های خفیف دور از انتظار نیست.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روزهای پیش رو و در ساعات بامداد و اوایل صبح پدیده مه گرفتگی در بخش هایی از این استان تشکیل خواهد شد.
به گفته وی فریمان با حداقل دمای 2 درجه سلسیوس و مه ولات با حداکثر دمای 21 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان های سبزوار و بجستان با سرعت 50 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار