نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد
خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: هر چند که تحریم‌ها نیز مشکلات اقتصادی را ایجاد کرد اما برخی از سوء مدیریت‌ها سبب شد که به مشکلات اقتصادی نیز دامن بزند.
کد خبر: ۳۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 08 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماز سیاسی – عبادی جمعه شهرستان کرج امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ملت ایران از این تهدیدات هیچ هراسی ندارند و در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
وی ادامه داد: ملت ایران دشمنی‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند و با اقتدار در مقابل تمامی تهدیدات دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود تأکید کرد: دشمنان باید بدانند که ارتش،‌ بسیج و سپاه با تمام قدرت در برابر زورگویان و تهدیدکنندگان ایستاده‌اند.
حسینی همدانی در ادامه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره موضوعات مختلف بین‌المللی و داخلی و تذکرات معظم‌له اشاره کرد و افزود: باید تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشیم و در تمام کارها و تصمیم‌گیری‌ها سرلوحه کار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان بسیاری از نکات را مدنظر قرار دادند که ما نیز باید از این نکات بهره کافی ببریم، تصریح کرد: در این راستا تیم مذاکره‌کننده باید تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری را در مذاکرات خود مدنظر داشته باشند و با رعایت تمامی اصول زیر بار تهدید نرفته و اقتدار نظام اسلامی را حفظ کنند.
نماینده ولی فقیه با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده باید مراقب نیرنگ‌های دشمنان باشند افزود: حفظ اقتدار ایران اسلامی در این مذاکرات بسیار مهم است.
حسینی همدانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر رفع مشکلات اقتصادی اظهار کرد: برخی از سوء‌مدیریت‌ها در دولت قبل مشکلات اقتصادی را ایجاد کرد که هنوز نیز این مشکلات بر سر جای خود است.
وی افزود: هر چند که تحریم‌ها نیز مشکلات اقتصادی را ایجاد کرد اما برخی از سوء مدیریت‌ها سبب شد که به مشکلات اقتصادی نیز دامن بزند.
امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا آغاز‌کننده تروریست‌پروری در منطقه و جهان است، بیان داشت: امروز عربستان با ادعای خادمی حرمین و به دستور تروریست‌پرورها یمن را به خاک و خون کشیده اما باید بداند که پیروزی یمن نزدیک است.
حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف است.
وی تأکید کرد: حفظ مقام شهدا و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین اقدامی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار