دادستان شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: رفع مشکلات و کاهش دادن آسیبهای اجتماعی نیازمند تلاش و همت همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۳۲۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲ 09 November 2016
رضا حکمتیان در دیدار با رئیس اداره بهزیستی و کارشناسان اورژانس اجتماعی افزود: علما، معتمدان، نخبگان، مسئولان و کارشناسان هر کدام باید به وظایف و سهم خود در زمینه مقابله با تهدیدهای جامعه عمل کنند.
وی اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات و جرائم مختلف در اعتیاد و مواد مخدر است.
دادستان خاش توجه به تقویت مباحث دینی، گسترده کردن فعالیتهای علمی، فرهنگی، آموزشی، تفریحی و کمک کردن به حل مسائل اقتصادی و اجتماعی را در جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی موثر دانست و بیان کرد: نهادهای فرهنگی و خدماتی مانند سازمان بهزیستی در کاهش مشکلات اجتماعی نقش ارزشمندی بر عهده دارند.
امین الله هاشمزهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش نیز گفت: حمایتها و توجه دستگاه قضائی و نگاه دولت و خیران برای کاهش دادن مشکلات اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
نشست هم اندیشی کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی با دادستان شهرستان خاش به منظور بررسی و تعامل در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله کودکان کار، کودکان خیابانی، کاهش طلاق، کاهش خودکشی، موضوع دختران فراری، زنان آسیب دیده و بویژه همسر آزاری و کودک آزاری و ضرورت تعامل نهادها و انجام کارهای پژوهشی تشکیل شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار