کد خبر: ۳۲۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 09 November 2016
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتبال خونه‌به‌خونه و گل‌گهر سیرجان توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

سید پرویز موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های داوران هم استانی در رقابت‌های مهم فوتبال کشور اظهار کرد: داوران ما در سطح کشور از بهترین‌ها به شمار می‌روند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ابعاد مختلف داوران ما در سطح کشور به عنوان داوران نمونه به شمار می‌روند که اولین فاکتور آن‌ها اخلاق‌مداری و روحیه ورزشی است.

این مسؤول افزود: داوران هم استانی از نظر دانش داوری فوتبال و فهم آخرین برنامه‌ها و متدهای ارائه شده از سوی فیفا عملکرد خوبی دارند.

موسوی افزود: یکی از مهم‌ترین فاکتورها نیز به موضوع توان فیزیکی و بدنی برمی‌گردد که یک داور فوتبال باید در اوج توان بدنی باشد که داوران ما این فاکتور مهم را برای قضاوت در دیدارهای مهم کشوری دارند.

وی در ادامه به حضور داوران هم استانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین لیگ دسته اول و دوم فوتبال اشاره کرد و گفت: در لیگ برتر داوران ما روح‌الله شریفی و محمد راهی عملکرد خوبی تاکنون داشته‌اند.

موسوی از حضور این دو داور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور هم اشاره کرد و گفت: در کنار آن‌ها حمیدرضا افشون در لیگ دسته اول فوتبال کشور درخشش خوبی داشته است.

رئیس هیأت فوتبال استان به دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال کشور و حساسیتی که این رقابت‌ها دارند اشاره کرد و گفت: شاید به گزاف نگفته باشیم که رقابت‌های لیگ دسته اول برای قهرمانی و فرار از سقوط بسیار حساس‌تر از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

این مسؤول گفت: بر همین اساس داوران هم استانی ما روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط و حمیدرضا افشون به عنوان کمک داور اول قضاوت بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه مازندران را در لیگ دسته اول فوتبال کشور بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: این بازی رأس ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود.

این مسؤول گفت: حامد صفایی و ابوالفضل گرجی دیگر داوران این بازی هستند که ناظر هم محسن فریمانی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار