استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از موکب و زائرسرا در میرجاوه در آستانه ورود زائران پاکستانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی گفت: امکانات رفاهی مطلوب در پایانه مرزی میرجاوه برای زائران نسبت به سال گذشته فراهم شده است بطوریکه دروازه ورودی زائران پاکستانی از سیستان و بلوچستان دروازه گرمی باشد.
کد خبر: ۳۲۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷ 12 November 2016

علی اوسط هاشمی در این بازدید اظهار کرد: میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخاری بزرگ برای مردم و خدمتگزاران این استان است که دروازه ورود مشتاقانه و ارادتمندان ائمه اطهار (ع) برای عزیمت به سمت عتبات عالیات از نقطه صفر مرزی سیستان و بلوچستان باشند.

هاشمی در ادامه بیان کرد: بسیار ارزشمند است که توانسته آیم حال و هوای زائران و حضور در مسر راهپیمایی زوار و عاشقان را لحظاتی برای خودمان خلق کنیم.

استاندار گفت: تا سال آینده 100 تا 110 درصد زیرساخت ها و امکانات پایانه مرزی میرجاوه با هدف نگاه ارزشی به زائران افزایش خواهد یافت.

وی حاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه صرفا یک سایت اقتصادی نیست بلکه مجموعه ای ارزشی است که زائر از هزاران کیلومتر با نیت ارزشمند زیارت عتبات عالیات این مسیر را انتخاب می کند.

به گزارش ایسنا، استاندار سیستان وبلوچستان صبح امروز در سفر به میر جاوه از پایانه مرزی و موکب در میرجاوه بازدید کرد.

گفتنی است هدف از سفر استاندار سیستان وبلوچستان به شهرستان میر جاوه بازدید از پایانه مرزی ،شرکت در نشست مسئولان و حضور در نماز جمعه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار