آیت‌الله وحید خراسانی
مرجع تقلید شیعیان گفت: از فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س) آن است که مورد اشراق نور وحی و خاتم بوده که خود سعادتی بس عظیم است.
کد خبر: ۳۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 12 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله  وحید خراسانی در دیدار اعضای هیئت‌علمی و مسئولان برگزاری همایش ملی حضرت خدیجه کبری(س)  "صدف کوثر" با بیان فضایل حضرت خدیجه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) پنج‌ ساله بودند که مادرشان حضرت خدیجه(س) از دنیا رفتند و جبرئیل(ع) نازل شد و گفت که یارسول الله(ص) خدا به زهرا سلام می‌رساند و می‌گوید، مادرتان نزد ما است در خانه‌ای که شرح آن قابل‌ذکر نیست و در مقامی است که نه قابل‌درک و نه وصف است.

وی ابراز داشت: این چه ظرفیتی است که تمامی ائمه معصومین(ع) از امام حسن(ع) تا کسی که جمیع انبیاء و اولیاء در انتظار او هستند منتهی بشوند به این رحم قدوسی حضرت خدیجه کبری که فرزندش سید نساء العالمین است.

مرجع تقلید شیعیان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری همایش صدف کوثر خاطرنشان کرد: این کار شما قابل وصف و بیان نیست و نزد خدا و رسولش  ارزشمند می‌باشد چرا که احیا و امر حضرت آبرو برای اسلام است و پاداش کار شما در روز قیامت قابل‌فهم است.

وی با بیان این‌که از فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س) آن است که مورد اشراق نور وحی و خاتم بوده که خود سعادتی بس عظیم است گفت: اگر کسانی که در برگزاری این همایش زحمت می‌کشند، در مدینه پیش حضرت رسول(ص) بروند، قطعاً نظر خاصی به شما می‌کنند که به همسرشان خدمت می‌کنید، همان‌طور که خدمت امام رضا(ع) بروید، نظر به خدمت‌گزاران مادرشان می‌کنند.

آیت‌الله وحید خراسانی با بیان نکات اخلاقی عنوان کرد: از امروز از اول قرآن شروع کنید به‌قدری که در توان دارید بخوانید و به امام زمان(عج) هدیه کنید تا ایشان کمکی کنند تا قلم و بیان حق مطلب ادا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار