رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک خبر داد؛
تابناک: رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک با بیان اینکه اولین تیم اعزامی دانشگاه در قالب اکیپ فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران در چذابه مستقر می شوند گفت: در صورت نیاز و بنا بر دستور، به اعزام تعداد بیشتری نیرو مبادرت می ورزیم.
کد خبر: ۳۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک در مراسم بدرقه کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برای حضور در مرز چذابه جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک با بیان اینکه پوشش راهپمایی بزرگ اربعین در مرزهای غربی به عهده دانشگاه علوم پزشکی اراک است گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی اولین تیم اعزامی دانشگاه در قالب اکیپ فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران در محل مستقر می شوند.

اعزام اولین تیم پزشکی، درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک به چذابه

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک از اعزام 10نفر نیروی فوریت ها و تکنسین نیروی انسانی خبر داد و اضافه کرد: پزشک عمومی، متخصص جراحی های عمومی، متخصص زنان و متخصص جراحی مغز و اعصاب نیز با توجه به حضور گسترده مردم در مراسم اربعین حسینی از دانشگاه به مرزهای غربی کشور اعزام می شوند.

اعزام اولین تیم پزشکی، درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک به چذابه

دکتر حسن طاهراحمدی با اشاره به اینکه نفرات اعزامی به صورت داوطلب و به جهت عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان به صورت 24 ساعته در مرزهای غربی انجام وظیفه خواهند کرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک به تمامی زائران اربعین حسینی که در مسیر و آمد خود از شهر اراک عبور می کنند سرویس ارائه خواهد کرد.

اعزام اولین تیم پزشکی، درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک به چذابه

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک بازگشت مرزها به حالت طبیعی در پایان مراسم اربعین را نشانه اتمام عملیات تیم اعزامی از اراک عنوان و خاطر نشان کرد: در صورت نیاز و بنا بر دستور، به اعزام تعداد بیشتری نیرو مبادرت می ورزیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار