سرپرست معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی فارس از مزایده خودروئی وموتورسیکلت و اقلام فرسوده آمادی پلیس فارس از 23 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 13 November 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ نصراله كشاورز سرپرست معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی فارس ‌گفت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در نظر دارد تعداد 40 دستگاه انواع خودروی سبک و نیمه سنگین از جمله بنز C240، سمند، وانت نیسان پیکاپ دوکابین و تک کابین، وانت تویوتا هایلوکس دوکابین، وانت لندکروز، مینی بوس بنز، زانتیا، فولكس كدی، فولكس ال تی، استیشن كاروان و انواع موتور سیکلت را برای فروش به مزایده بگذارد.
وی افزود: در این مزایده كه از 23 آبان ماه تا دوم آذر ماه برگزار می شود، مقادیری اقلام فرسوده نیز از طریق مزایده عمومی به فروش می رسد.
معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متقاضیان می توانند در این مدت از ساعت 8 بامداد تا 4 بعد ازظهر برای بازدید و شركت در مزایده به آدرس شیراز، كیلومتر10جاده شیراز - فسا جنب پلیس راه، پاركینگ اقلام فرسوده معاونت آماد و پشتیبانی انتظامی استان فارس مراجعه كنند.
سرهنگ كشاورز خاطر نشان كرد: در صورت هر گونه ابهام متقاضیان می توانند با شماره تلفن های 0712183058 و یا 0712183059 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار