روح الله بهرامی طی مراسمی به عنوان مدیر کل امور عشایر استان فارس معرفی شد.
کد خبر: ۳۲۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 14 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه گفت: عشایر استان فارس ۱۲ و نیم در صد جامعه عشایری کشور را به خود اختصاص داده است و ۶۷ در صد مراتع کشور را در اختیار دارد و ۲۵ در صد گوشت قرمز کشور را تولید می کند.

محمد مهدی قاسمی تاکید کرد: خدماتی که به جامعه عشایری کشور ارائه می شود باید با تلاش های آنها هم خوانی داشته باشد.

وی یاد آور شد: ظرفیت تمامی اقوام در استان فارس باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی اقوام با نگاهی متوازن مشاهده شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان این که اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند توجه خاص به ظرفیت های عشایر است، گفت: نگاه تحول زا در کنار دانش و فناوری میتواند در راستای حمایت از ظرفیت های عشایر کشور قرار گیرد.

قاسمی حمایت از قشر عشایری کشور را نیازمند برنامه ریزی مدون دانست و گفت: معیشت، اقتصاد، بهداشت و اسکان عشایر باید در اولویت قرار گیرد.

دراین مراسم صادق نکوئیان مدیر کل سابق امور عشایر استان فارس گفت: عشایر قشری تولید کننده و تاثیر گذار در کشور است و با توجه به خشکسالی های پیاپی در استان فارس، نیاز به توجه مضاعف احساس می شود.

وی ادامه داد: در سازمان عشایری استان فارس چشم اندازی برای عشایر استان فارس در نظر گرفته شده است و امیدواریم این مسیر هم چنان در ادامه طی شود.

روح الله بهرامی مدیر کل جدید  نیز ابراز امیدواری کرد تا بدون توجه به قوم گرایی، ظرفیت تمامی اقشار عشایری استان فارس را به خاطر داشته باشد و در جهت حمایت و حل مشکلات جامعه عشایری استان تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار