مدیرکل فرودگاه لارستان از اتمام ۱۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 14 November 2016
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:عنایت انصاری فرد گفت:این طرح ها شامل بهسازی برج مراقبت با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، دیتا سنتر با ۶۰ میلیون تومان، اتاق رکورد الکترونیک با ۴۰ میلیون تومان، ساختمان ایمنی زمینی با ۲۰۰ میلیون تومان و سایت رادار با ۱۳۰ میلیون تومان است.
مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: همچنین بهسازی سایت DVOR با اعتبار ۲۵ میلیون تومان، بهسازی ساختمان پلیس با اعتبار یکصد میلیون تومان و نصب سیستم سوئیچینگ برج و دستگاه رادیو گیرنده و فرستنده با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.
به گفته وی، پروژه CCTV با نصب دوربین‌های مداربسته و سرور با اعتباری برابر با ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.همچنین بهسازی ساختمان CCR با صرف ۲۰۰ میلیون تومان و بهسازی تکنیکال بلاک این فرودگاه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.
مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: مرحله نخست بهسازی ساختمان و محوطه یگان حفاظت با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان انجام شد.
مرحله دوم این  طرح نیز شامل بهسازی و مرمت داخل ساختمان اداری می‌شود که پس از برگزاری مناقصه آن این مرحله هم آغاز می‌شود.
وی یادآور شد: این ۱۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.
فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان یکی از فرودگاه های فعال جنوب کشور است که در آن چهار شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی فعالیت دارند و به مسافران در جنوب فارس و استان های همجوار خدمات رسانی می کنند.
شهرستان لارستان در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار