معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی؛
تابناک: شکراله حسن بیگی با بیان اینکه وقتی به ناچار در ساعت 2 بامداد عازم بیمارستان شدم شاهد رسیدگی مناسب پرسنل بیمارستانی بودم بیان کرد: واقعیت این است که رفع بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان نیاز به تامین بودجه دارد و اصحاب رسانه و صدا و سیما باید به گونه ای مطالب را منعکس کنند که به جامعه شوک وارد نشود.
کد خبر: ۳۲۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 14 November 2016

به ‌گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی قبل از ظهر امروز در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی که با موضوع وضعیت بهداشت و درمان استان مرکزی تشکیل شده بود هدف از تشکیل این جلسه رو مچ گیری نبوده است گفت: قصد داریم برای دستگاه های مختلف گزارشات در جلسات مورد بررسی قرار گیرند  و تصمیم گرفتیم نقاط ضعف موجود در سیستم بهداشت و درمان را شناسایی و برطرف کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: بیمارستان ولیعصر اراک که بیشترین مشکلات را در حوزه بهداشت و درمان دارد برای شهر 50 هزار نفری ساخته شده است در حالی که امروز در حال سرویس دهی به 600 هزار نفر دراراک و استان های مجاور است.

حسن بیگی با بیان اینکه وقتی به ناچار در ساعت 2 بامداد عازم بیمارستان شدم شاهد رسیدگی مناسب پرسنل بیمارستانی بودم بیان کرد: بعد از اینکه توسط دوستان معرفی شدم بسیاری از پرسنل از پرداخت نشدن مطالبات خود در طی ماه های گذشته گلایه داشتند و تقاضا پیگیری میکردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این واقعیت موجود است که هر شخصی که حق و حقوق خود را دریافت نکند نسبت به کار خود دلسرد می شود گفت: اصحاب رسانه و صدا و سیما باید به گونه ای مطالب را منعکس کنند که به جامعه شوک وارد نشود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و مسائل که در حضور تیم بازرسی مطرح میشد بلافاصله در همان موقع رفع میشد و واقعیت این است که رفع بسیاری از مشکلات نیاز به تامین بودجه دارد گفت: باید مسیری طی شود که مسائل و مشکلات حل شوند و در آینده نزدیک تیمی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی برای بازدید مجدد تشکیل می شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار