مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت:صداوسیما در ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی پیش‌قدم است و تمام تلاش خود را برای جذب خانواده‌ها به کار خواهد بست. این ادعای مدیر کل صدا و سیمای فارس تاکنون در تاریخ 38 ساله صدا و سیما دیده نشده است و ما هیچگاه اثری فاخر در وصف تاریخ پرافتخار و باشکوه کشورمان ندیده ایم.حتی اثری از افتخارات پس از اسلام ایرانیان هم ندیده ایم.
کد خبر: ۳۲۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 15 November 2016
سهرابی با اشاره به تمدن کهن ایران‌زمین، بیان کرد: حیف است با این پیشینه تاریخی و تمدن غنی اسلامی، جامعه ما امروز دچار مشکلات فرهنگی و اجتماعی باشد.
این مقام مسؤول ادامه داد: به همین دلیل صداوسیما در ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی پیش‌قدم است و تمام تلاش خود را برای جذب خانواده‌ها به کار خواهد بست.
 
به گزارش تابناک فارس:این ادعای مدیر کل صدا و سیمای فارس تاکنون در تاریخ 38 ساله صدا و سیما دیده نشده است و ما هیچگاه اثری فاخر در وصف تاریخ پرافتخار و باشکوه کشورمان ندیده ایم.حتی اثری از افتخارات پس از اسلام ایرانیان هم ندیده ایم.
 
مثلا یک سریال الف ویژه در باره یعقوب لیث صفاری یا  یک فیلم سینمایی big production در مورد کوروش و یا هر ایرانی دیگر ندیده ایم.
 
حتی رهبرانقلاب هم به این موضوع اشاره کرده اند:
 «شما مى‌بینید که این حضرات کُره‌اى‌ها - من از کار اینها خوشم مى‌آید - تاریخ ندارند؛ لذا می‌گویند «افسانه‌ى جومونگ»، افسانه‌ى فلان. یعنى از اوّل حساب را تصفیه میکنند؛ [میگویند] افسانه است، واقعیّت نیست. یک‌چیزى در مى‌آورند، یک تاریخ براى گذشته‌ى خودشان درست میکنند، که وقتى یک جوان کُره‌اى به این فداکارى‌ها و به این شجاعتها و به این کارهاى عجیب غریبِ سینمایى نگاه میکند، خب احساس هیجان میکند، احساس هویّت میکند، احساس افتخار میکند. ما اینها را در واقعیّت زندگى خودمان داریم، اتّفاق افتاده، پیش آمده؛ چرا از اینها استفاده نمی‌کنیم؟
 
 امیدواریم هم صدا و سیما و هم وزارت ارشاد کمی به خود آیند و کمی به پیشینه کشور خود رجوع کنند تا آن ور آبی ها خزعبلاتی چون 300 را تحویل جهان ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار