فرمانده انتظامی چرداول گفت:بدلیل ازدحام جمعیت و تردد خودروهای حامل زائرین کربلا جاده ارتباطی ایلام - سرابله از صبح امروز یکطرفه شد و مسافران باید از مسیر جایگزین سرابله - قلاجه - ایوان - ایلام استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جهانگیر زارعی افزود: بدلیل ازدحام جمعیت و تردد خودروهای حامل زائرین کربلا جاده ارتباطی ایلام - سرابله از صبح امروز یکطرفه شد و مسافران باید از مسیر جایگزین سرابله - قلاجه - ایوان - ایلام استفاده کنند.
 
وی افزود: شهرستان چرداول دروازه ورودی و کلیدی زائران کربلا در استان ایلام است به همین خاطر شاهد خیل عظیم عاشقان اباعبدالله (ع) از این مسیر هستیم و این باعث ترافیک سنگین از مسیر حمیل تا شباب و به سمت ایلام شد که با صلاحدید مسئولان این مسیر اکنون از ایلام به سمت سرابله یک طرفه شده است.
 
سرهنگ زارعی تاکید کرد: هم اکنون تردد در مسیرهای ورودی و خروجی چرداول به سمت ایلام سنگین و ترددها به آرامی در جریان است ولی رانندگانی که قصد عبور به سمت ایلام دارند باید از مسیسر قلاجه - ایوان تردد کنند چون امکان تردد به سمت ایلام نیست.
 
فرمانده انتظامی چرداول برقراری امنیت و آرامش و روان سازی تردد را از اولویت های پلیس اعلام کرد.
 
وی ادامه داد: به همین منظور از ورودی شهرستان تا ورودی شهرستان سیروان سه ایستگاه ثابت پلیس و 17 اکیب سیار مستقر شده‌اند و تا خروج آخرین مسافر و زائر امام حسین(ع) به فعالیت های خود ادامه می دهند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار