بخشدار کلات مورموری گفت:تاکنون 80 میلیون ریال وجه نقد و بیش از پنج تن مواد غذایی از طرف مردم مسلمان و ولایتمدار این بخش جمع آوری و به ستاد استانی اربعین حسینی در شهرستان مرزی مهران ارسال شد.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت هادیزاده اظهار کرد: در هفته جاری تعداد زیادی از زائرین مرقد مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از راه های ارتباطی این بخش عازم عتبات عالیات برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین سرور آزادگان جهان شدند.
 
وی از آمادگی ادارات و نهادهای دولتی، مدارس و اماکن مذهبی مورموری برای خدمت رسانی و اسکان زائران خبر داد و افزود: اغلب مسافران و زائرانی که از مسیر جاده بخش کلات مورموری عازم کربلای معلی می شوند از استان های لرستان، مرکزی و قم هستند.
 
بخشدار کلات مورموری اضافه کرد: تاکنون 80 میلیون ریال وجه نقد و بیش از پنج تن مواد غذایی از طرف مردم مسلمان و ولایتمدار این بخش جمع آوری و به ستاد استانی اربعین حسینی در شهرستان مرزی مهران ارسال شد.
 
هادیزاده با اشاره به اینکه سال گذشته 600 دستگاه خودرو حامل زائران امام حسین(ع) هنگام برگشت از مورموری عبور کردند، تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از یک هزار دستگاه خودرو زائران مراسم عظیم اربعین در برگشت مسیر مهران - دهلران - مورموری را برای عزیمت به شهرهای خود انتخاب کنند.
 
وی یادآور شد: همه دستگاه های دولتی، تشکل های مذهبی و احاد مردم با تمام امکانات پذیرایی، بهداشتی و درمانی، تدارکاتی و خوابگاهی در این بخش آماده استقبال و پذیرایی از زائران کربلای معلی در مسیر برگشت از کنگره جهانی اربعین ارباب بی کفن و تنهاترین سردار خاندان عصمت و طهارت(ع) هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار