همزمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابدار،نمایشگاه یار مهربان در ملارد افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 16 November 2016
 همزمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابدار با حضور خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، شهردار و جمعی از روسای ادارات نمایشگاه کتاب در شهرستان ملارد با عنوان یار مهربان افتتاح و آماده استقبال از علاقمندان شد.
در این مراسم خطیبی فرماندار شهرستان ملارد ضمن بازدید از این نمایشگاه بر ضرورت ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: کتاب یکی از مهمترین ابزار فرهنگسازی و ارتقای شاخصهای فرهنگی در جوامع محسوب می شود. خطیبی گفت: متاسفانه میانگین مطالعه و کتابخوانی در کشور ما در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار پایین است لذا باید با اقدامات فرهنگی به دنبال ترویج هرچه بیشتر این مساله باشیم.
 در حاشیه این بازدید اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد از تخفیف 50 درصدی قیمت کتب عرضه شده در این نمایشگاه خبر داد و افزود:  بیش از 800 کتب متعدد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، علمی، مذهبی  در نمایشگاه عرضه می شود.
گفتنی است؛ این نمایشگاه در کتابخانه شهید رجائی واقع در سرآسیاب خیابان صدوقی جنب ساختمان شورای اسلامی شهر دایر شده است و علاقمندان میتوانند از امروز تا 4 آذر همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار