معاون فرماندار سرپل ذهاب، با بیان اینکه بسیج تفکری عظیم برای انجام کارهای بزرگ است، بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، عزیزمراد کرمی روز پنجشنبه در جلسه گرامیداشت برنامه های هفته بسیج افزود: بسیجیان با حضور منسجم و منظم خود در عرصه های مختلف انقلاب خاری در چشم دشمنان هستند.
وی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تاکید کرد و اظهارداشت: آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک بسیجیانی است که با رشادت و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد. 
معاون فرماندار سرپل ذهاب بیان کرد: نیاز است اقشار مختلف مردم برای ترویج و توسعه فرهنگ بسیج پای کار باشند و برنامه های این نهاد در زمینه تهاجم فرهنگی در جامعه معرفی شود. 
کرمی، اضافه کرد: ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی می تواند یکی از مهم ترین راهکارها در جهت خنثی کردن دسایس سازمان یافته دشمنان نظام باشد و باید از هفته بسیج برای انتقال تفکر بسیجی در بین نسل جدید استفاده کرد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: بسیج مصداق کامل شهادت، ایثارگری و عشق به خداست و در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیر و برکت فراوانی بوده است. 
سرهنگ پاسدار مسعود قنبری، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، همایش حلقه های صالحین امر به معروف و نهی از منکر، غبار روبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، اجرای طرح ویزیت رایگان و برگزاری همایش طلایه داران سازندگی و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سرپل ذهاب عنوان کرد. 
وی همچنین برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه سلامت، اجتماع بزرگ بسیجیان، برپایی محفل انس با قرآن، خطبه خوانی حضرت زینب (س) و برگزاری همایش ملازمان و مدافعان حرم را از دیگر برنامه های در دست اقدام در گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار