مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: تاکنون 7 هزار گواهینامه الکترونیک مهارت برای مهارت‌آموزان در سطح استان اصفهان صادر شده است.
کد خبر: ۳۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، ابوطالب جلالی ظهر امروز در جمع مسئولان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در این مجموعه اظهار کرد: صدور گواهینامه‌های الکترونیک مهارت برای مهارت‌آموزان از اقدامات مهمی است که در آموزش فنی و حرفه‌ای استان صورت می‌گیرد.

وی به تعداد گواهینامه‌های الکترونیک مهارت صادر شده در استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 7 هزار گواهینامه الکترونیک مهارت برای مهارت‌آموزان در سطح استان اصفهان صادر شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تامین تجهیزات مورد نیاز و آماده‌سازی بستر‌های لازم برای صدور گواهینامه الکترونیک مهارت در استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع فرآیند صدور گواهینامه الکترونیکی استان و ثبت اطلاعات گواهینامه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به این اداره واگذار شده است، افزود: ارتقای امنیت گواهینامه‌های مهارت‌آموزان از مهم‌ترین مزایای ناشی از صدور گواهینامه‌های الکترونیک است.

جلالی تاکید کرد: همچنین صدور گواهینامه‌های الکترونیک مهارت برای مهارت‌آموزان سبب استعلام الکترونیکی تسریع توزیع گواهینامه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار