مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) 10 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در 6 نقطه این استان تشییع می شوند.
کد خبر: ۳۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 21 November 2016
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا یکشنبه هفته آینده مصادف با 27 صفر وارد زاهدان و 28 صفر در نقاط مشخص شده در سیستان و بلوچستان تشییع می شوند.
وی گفت: پیکر سه شهید گمنام در زاهدان تشییع می شوند که پیکر 2 نفر از آنان در مهرشهر و پیکر شهید دیگر نیز در تیپ 110 سلمان فارسی سپاه پاسداران خاکسپاری خواهند شد.
وی ادامه داد: 2 شهید گمنام در نوک آباد شهرستان خاش، 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی زابل و یک شهید نیز در مرکز آموزش حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان و 2 شهید دیگر در شهر علی اکبر شهرستان هامون تشییع و به خاک سپرده می شوند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 67 شهید گمنام در 24 نقطه استان تدفین شده اند.
سرهنگ دهقان اظهار داشت: با تشییع 10 شهید گمنام جدید در سیستان و بلوچستان، این استان مفتخر به میزبانی 77 شهید گمنام در 30 نقطه می شود.
وی بیان کرد: با توجه به عشق و علاقه زیاد مردم شهید پرور و ولایی سیستان و بلوچستان به شهدای گمنام، این شهدا در تمام شهرهای بزرگ استان خاکسپاری شده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار