محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برای پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس ۶هزار مترمربع غرفه بندی می شود.
کد خبر: ۳۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 21 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس  با بیان این مطلب، گفت: امسال جهت رفاه ناشران و بازدیدکنندگان پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس تدابیری اتخاذ شده که با ایجاد مکانی برای صرف نهار جهت افرادی که بخواهند یک روز کامل در نمایشگاه سپری کنند فضایی به این کار اختصاص یابد.

غلامرضا یوسفی با اشاره به اینکه سال گذشته در چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس ۹۰۰ میلیون تومان بن اختصاص یافت از افزایش این رقم به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: از این مبلغ که به پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس اختصاص یافته مبلغ ۴میلیارد ریال پیش از آغاز نمایشگاه از طریق باجه های بانک شهر و ۸۰۰ میلیون تومان در محل برپایی نمایشگاه توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته مالی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس از برآورد بودجه لازم در نمایشگاه یادشده ۴۰۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد، ادامه داد: این درحالیست که سال گذشته پس از اختتامیه نمایشگاه ۳۶۰ میلیون تومان هزینه دربر گرفت.

یوسفی، با یادآوری اینکه مراحل تخلیه کتابهای ارسالی، غرفه بندی و نصب فضای غرفه ها در برنامه ریزی های کمیته مالی قرار دارد از استقرار وسیله آمد و شد جهت ناشران پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس خبر داد و افزود: در جریان نمایشگاه کتاب فارس برای حمل و نقل بازدیدکنندگان چند دستگاه خودروی وَن به خدمات رسانی می پردازند که این خودروها همچنین وظیف تبلیغات محیطی و متحرک را هم برعهده دارند.

معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس در ادامه گفت: مانند سالهای گذشته وسیله آمد و شد به مقصد نمایشگاه کتاب فارس با همکاری شهرداری شیراز فراهم شده و در نقاطی از شهر برای انتقال بازدیدکنندگان در طول نمایشگاه استقرار می یابند.

آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از ۴ تا ۹ آذرجاری به میزبانی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار خواهد شد ساعت ۱۶ پنجشنبه ۴ آذر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار