رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: خرید تضمینی مرکبات در استان برای خروج از رکود فروش این محصول شروع شد.
کد خبر: ۳۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 22 November 2016
 فارس، دلاور حیدرپور امشب در نشست بخش خصوصی با دولت در استان اظهار کرد: خرید تضمینی مرکبات برای خروج از رکود توسط تعاون روستایی شروع و همزمان بحث بازاریابی هم در دستور کار است.
 
وی تصریح کرد: پیگیری برای تازه خوری مرکبات هم در حال انجام است، امکان انتقال مرکبات مازندران به بازارهای کشور فراهم شده است.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران خاطر نشان کرد: پیگیری برای عرضه مستقیم پرتقال و نارنگی مازندران در سطح بازار در دستور کار است و امید داریم از طریق سازمان تعاون روستایی استان‌ها و با اعلام تقاضا انتقال به سایر استان‌ها هم انجام می‎شود.
 
وی یادآور شد: تقاضاهای که از استان‌ها دریافت می‏ شود از طریق تعاونی سورتینگ داران و تعاون روستایی به صورت جدی پیگیری می‏ شود.
 
حیدرپور خاطر نشان کرد: اقداماتی برای یارانه صادراتی انجام می‎شود تا زمینه صادرات مرکبات تولیدی مازندران را فراهم شود.
 
در ارتباط با پیگیری یارانه صادراتی استاندار مازندران نیز اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است سهم اعتباراتی صادراتی استان را پیگیری کند.
 
ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در این زمینه گفت: میزان یارانه صادراتی مازندران 100 میلیارد تومان نیست، ولی مقدار تعیین شده باید از طریق مسؤولان مرتبط پیگیری شود.
 
وی خطاب به معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به صورت جدی میزان یارانه صادراتی استان را از وزارتخانه پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار