سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم از برقراري بيش از ۵ هزار و ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در نيمه دوم آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰ 23 November 2016
به گزارش تابناک قم، ابراهيم خسروي با بيان اينكه از ۱۶ آبان ماه تا پايان اين ماه بالغ بر ۵ هزار و ۸۹۲ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري قم برقرار شده است، اظهار كرد: اين تماس ها در موضوعات خدمات شهري، راهنمايي و اطلاع رساني زائر، فني و عمراني، ترافيك، شهرسازي و... بوده است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم به اشاره به برقراري ۲ هزار و ۵۳۹ تماس در خصوص مسايل خدمات شهري با اين سامانه افزود: موضوعات مرتبط با خدمات شهري هم چون نظافت و... معمولا بيشترين تماس ها با سامانه ۱۳۷ را تشكيل مي دهد.

خسروي به ۲ هزار و ۳۰۱ تماس در موضوعات راهنمايي و اطلاع رساني زائر اشاره كرد و افزود: به دليل تعطيلات در نيمه دوم آبان ماه و حضور زائرين در شهر اين تماس ها افزايش چشمگيري داشته است.

وي تماس هاي برقرار شده در حوزه مسايل ترافيكي را ۴۶۸ مورد دانست و افزود: ۲۷۹ تماس در خصوص مسايل شهرسازي، ۲۹۳ تماس در حوزه مسايل فني و ۱۲ تماس نيز در خصوص مسايل فرهنگي و روابط عمومي با سامانه برقرار شده است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم بيشترين موضوع مورد توجه شهروندان در ارتباط با سامانه ۱۳۷ را رفع سد معبر دست فروش خودرويي با ۳۳۹ تماس ذكر كرد و افزود: پس اين موضوع بحث دست فروش دوره گرد با ۲۱۱ تماس، نظافت معابر با ۱۳۰ تماس، جمع آوري خاك و نخاله غيرمجاز با ۱۲۲ تماس و ساخت و ساز غيرمجاز با ۱۰۲ تماس بيشتري ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار