پیش بازی تراکتور - صبای قم
تراکتورسازی در یک دیدار حساس فردا میزبان صبای قم خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 24 November 2016
تیم های تراکتورسازی تبریز و صبای قم در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

هفته یازدهم لیگ برتر
 
جمعه 5 آذر ، ساعت 14:30
ورزشگاه اختصاصی تراکتور
 
گروه داوری:  حمید حاج ملک – علی اکبر عظیم پور – فرزاد بهرامی – وحید صالحی – ناظر: حسین عسکری
 
تراکتورسازی

پیروزی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد نشان داد که تراکتورسازان عزم خود را برای قهرمانی و رقم زدن فصلی ایده آل جزم کرده اند. شاگردان قلعه نویی در حال حاضر با 20 امتیاز از 10 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و در صورت تداوم همین روند خوبشان  میتواند به قهرمانی نیم فصل نیز برسند.
 تراکتور در جام حذفی نیز با کسب نتایج درخشان توانسته تا مرحله ی یک چهارم نهایی صعود کند و شاگردان قلعه نوعی نیز با روحیه ای مضاعف از کسب نتایج خوب در این فصل به مصاف صبای قم می روند.
 
صبای قم

شاگردان صمد مرفاوی در تیم صبای قم پس از شروعی نا مید کننده و کسب نتایج بسیار ضعیف دررده ی پانزده جدول رده بندی قرار دارند و به شدت خطر سقوط و بحران را احساس می کنند.. قمی ها هفته گذشته پس از چند هفته ناکامی با زهم مقابل پدیده ی مشه شکست را تجربه کردند. هفته ی گذشته  نیز در رقا بت های جام حذفی با شکست مقابل استقلال تهران در ضربات پنالتی از گردونه ی مسابقات خارج شدند.باید منتظر ماند و دید که آیا می توانند در برابر تراکتورسازی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند یا خیر؟
 
نکته ی ویژه
مصاف قلعه نوعی  و مرفاوی را می توان رویا رویی استاد و شاگرد دانست چرا که زمانی مرفاوی کمک و دستیار قلعه نوعی در استقلال تهران بوده و امروز در راس کادر فنی صبای قم قرار دارد.
 
اسامی محرومان دو تیم

 
تراکتورسازی: سعید آقایی، خالد شفیعی
صبای قم: قاسم دهنوی


 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :