امام جمعه شهرستان بدره:
حجت الاسلام والمسلمین سیدروح اله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه گفت:انفجار های تروریستی عراق تلاش مذبوحانه دشمنان و نشانه ضعف و ناتوانی انهاست که می خواهند با این کار به آفتاب تابان الهی خاک بپاشند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 25 November 2016

به گزارش تابناک ایلام؛امام جمعه بدره باتشکر ازمردم ومسئولین شهرستان اظهارکرد: امسال وضعیت پذیرایی واسکان زائرین پیاده روی اربعین بسیار بهتر و با روندی مطلوب درسطح شهرستان انجام شدکه دراین کار همه مردم درکنار مسئولین و ادارات مختلف به خوبی عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار نشان دادند.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت :تشکیل بسیج نشان از موقعیت شناسی و درایت بالای امام راحل داشت که در آن زمان به این کار مبادرت کردند و پس از جنگ نیز عرصه های حضور و فعالیت بسیج افزایش یافته است و توانسته با روح انقلابی خود و حرکت بسیجی درتمام زمینه های سیاسی و اقتصادی فعالیت نماید.

زمانی موسوی درادامه گفت : بیان جملاتی مانند ،بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است ،بسیج لشکر مخلص خداست وبسیج شجره طیبه است نشان دهنده عمق بیان وتوجه امام نسبت به بسیج هستند.

خطیب جمعه بدره درمورد اتفاقات اخیر مجلس شورای اسلامی گفت :خدمات مجلس در نزد مردم محفوظ است و قابل قدردانی است ولی اقداماتی مانند تشکیل فراکسیون های قومی صحیح نیست و نباید به این جزییات واردشده وبرآن تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی درادامه گفت :اقدام نمایندگان برای تقدیر از خدمات تیم مذاکره کننده خنده آور است چراکه برجام به نتیجه مطلوب نرسیده است وشبیه توپی درون سبد است که هرکس لگدی به آن می زندو طرف های خارجی به اشکال مختلف بهانه جویی می کنندوتحریم ها را تکرار می کنند.

امام جمعه بدره اظهارکرد:پرداختن به حاشیه های سخنرانی لغو شده در مشهد آن قدر مهم نیست که رییس جمهورو نمایندگان به این شدن به آن واکنش نشان دهند چرا که مسایل فرهنگی فراوانی وجود داردکه دولت باید برای انها چاره جویی کند.

زمانی موسوی درادامه اظهار کرد:بیکاری در کشور به شکل نگران کننده ای وجود داردکه لازم است دولت و مجلس در این مورد اقدامات مناسبی انجام دهند.

امام جمعه بدره با تسلیت رحلت پیامبر اکرم افزود:آیات قرآن کریم در موارد متعدد به بهترین وجه به توصیف سیمای پیامبر اسلام پرداخته است و اوصاف گوناگون وی را بیان نموده است.

وی گفت :پیامبر از طریق هدایت مردم بسیار مورد اذیت آزار و اذیت قرارگرفته است به صورتی که هیچ پیامبری به اندازه ایشان مورد آزار واقع نشده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار