جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع نمازگزاران زاهدان گفت: بسیج با داشتن گستره بیش از 800 گروه اطلاعاتی، مهم ترین عامل ثبات و پایداری امنیت در این استان است.
کد خبر: ۳۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 26 November 2016
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سرهنگ محمد ناظری پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره ) با اشاره به خدمات بسیج و بسیجیان و نیز توانایی های آنان افزود: سپاه و بسیج در حوزه اشراف اطلاعاتی و نیز با اطلاعات مردمی توانسته در بخش هایی چون آزادی گروگان و دستگیری آدم ربایان، سارقان مسلح و فراری که امنیت استان را خدشه دار کرده بودند ایفای نقش کند.
وی کشف و تحویل سلاح های غیرمجاز و مقادیر زیادی مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اشراف اطلاعاتی توسط سپاه استان و پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت ذکرکرد و گفت: همکاری و وصل بودن مردم به بسیج و سپاه سبب شده تا جرائم ارتشاء و اختلاس و هرگونه اقداماتی که در جهت ضربه زدن به اقتصاد نظام باشد در تیررس ما قرار گیرد.
وی شناسایی و دستگیری عوامل ارتشاء و اختلاس در یکی از ادارات زاهدان را مورد اشاره قرار داد که با اشراف اطلاعاتی بسیج توسط عوامل اطلاعاتی سپاه استان انجام شد.
سرهنگ ناظری گفت: دشمن بیکار ننشسته است و با توجه به وضعیت قومی و مذهبی استان از طریق تهاجم فرهنگی در صدد ایجاد تفرقه است.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به فعالیت شبکه فساد در زاهدان اشاره کرد و اظهار داشت: این شبکه که با جذب دختران و پسران جوان در جهت تخریب بنیان خانواده تلاش می کرد توسط اطلاعات سپاه سلمان کشف شد که در این رابطه تعدادی از افراد آن ارشاد و عوامل اصلی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: احداث بیمارستان های صحرایی و اعزام تیم های بهداشتی و تخصصی در جهت خدمات رسانی به مردم از اقدامات بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی است.
سرهنگ ناظری به افتتاح نخستین سازه بیمارستان های صحرایی در استان به عنوان اولین بیمارستان در کشور از این نوع و سه بیمارستان در منطقه فنوج، قصرقند و هامون شهر اشاره کرد و گفت: امسال نیز در هفته بسیج از روز پنجشنبه یک بیمارستان صحرایی در شمال استان در منطقه سفید آبه ایجاد شده و مشغول خدمت رسانی به هموطنان است.
وی از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در جهت محرومیت زدایی را اعزام تیم های درمانی تخصصی و فوق تخصصی به نقاط محروم، زیرپوشش قرار دادن 115 هزار و 817 نفر در قالب بیمارستان های صحرایی و خدمات رایگان درمانی در استان، ساخت و مرمت 50 مسجد در سطح استان، سه خانه عالم، 2 غسالخانه، احداث مسکن معلولین و احداث سرویس های بهداشتی برای افراد مستضعف عنوان کرد.
جانشین سپاه سلمان افزود: در زمینه اشتغال زایی 45 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و نیز در حوزه گروه های جهادی 98 گروه جهادی در این مدت در داخل استان با اعتبار 268 میلیون تومان مشغول به فعالیت بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار