برای حضور در 4 محفل انس با قرآن
مدیر کل اوقاف استان البرز گفت: امسال همزمان با برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور ، 4 محفل انس با قرآن با حضور 2 قاری ممتاز مصری در البرز برپا می‌گردد.
کد خبر: ۳۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 10 May 2015
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: جهان اسلام روزهای حساسی را سپری کرده و متاسفانه برخی از ممالک به ظاهر اسلامی در راستای تامین منافع شوم استکبار جهانی و صهیونیست‌ها حرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: به همین دلیل است که می‌بینیم یک حکومت به ظاهر اسلامی با چراغ سبز غربی‌ها به یک کشور اسلامی حمله کرده و مردم مسلمان بی‌دفاع و زنان و کودکان را با بمباران‌های بی‌وقفه به شهادت می‌رساند.
این مسئول افزود: در چنین شرایطی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها به امت اسلامی هشدار دادند که در صورت نداشتن بصیرت لازم و تفرقه و چنددستگی، جهان اسلام با مشکلات جبران‌ناپذیری روبه‌رو می‌شود.
صالحی گفت: برگزاری مراسم‌های مذهبی با حضور مسلمانان نقش بسیار مهمی در تحکیم وحدت امت اسلامی دارد.
وی بیان داشت: سازمان اوقاف کشور سال‌ها است که یکی از بزرگ‌ترین مسابقات قرآنی را برگزار می‌کند که این مسابقات با حضور قاریان برجسته بین‌المللی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: امسال نیز سی و دومین این مسابقات بین‌المللی در کشور برگزار شده و همزمان 4 محفل انس با قرآن با حضور 2 قاری ممتاز مصری در البرز برپا می‌گردد.
صالحی گفت: محفل نخست روز بیست و ششم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان نظرآباد برگزار و طی آن قاری مصری احمد بن یوسف الازهری به تلاوت کلام‌الله مجید می‌پردازد.
وی ادامه داد: همچنین در روز سی‌ام اردیبهشت بعد از نماز ظهر محفل دیگری در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار می‌شود.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: محفل سوم در روستای رحمانیه شهرستان کرج و در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و محفل چهارم در در مسجد الزهرا در شهرستان ساوجبلاغ و پس از نماز مغرب برگزار می‌شود.
صالحی اظهار داشت: محافل سوم و چهارم در روز سی‌ام اردیبهشت و با حضور قاری ممتاز مصری عادل الباز سالم برگزار می‌گردد.
وی در پایان تاکید کرد: برگزاری محافل انس با قرآن تأثیر به سزایی در وحدت و تحکیم جوامع اسلامی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار