رئیس آموزش و پرورش جهرم از تاسیس موزه آموزش و پرورش در جهرم خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:عبدالله نورزاد بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از معلمان نمونه این شهرستان اظهار داشت: پیگیری تکمیل پروژه نیمه‌تمام مجتمع فرهنگیان، بهسازی تالار فرهنگی صدرا، انتصاب مدیران و مسئولان آموزش‌وپرورش با توجه به اصل شایسته‌سالاری، فعال‌سازی کانون‌های تربیتی-فرهنگی و راه‌اندازی انجمن تئاتر ازجمله عملکرد آموزش‌وپرورش جهرم در سال گذشته بوده است.

وی از تأسیس موزه آموزش ‌و پرورش در آینده‌ نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در این موزه دستاوردهای دانش‌آموزان و اقلام فرهنگی و تاریخی در بخش‌های دفاع مقدس، سنگ و فسیل، تاریخ آموزش ‌و پرورش و غیره به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت‌الله رضایی، فرماندار جهرم نیز در این مراسم اظهار داشت: باید نسبت به آموزش‌وپرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاه‌های دیگر شود چراکه هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی با اشاره به نقش تعلیم و تربیت در جامعه گفت: آموزش ‌و پرورش نهادی است که وظیفه تعلیم و تربیت آینده‌سازان را برعهده دارد و همچنین منابع انسانی کشور را فراهم می‌کند.

رضایی تصریح کرد: در دنیای امروز که علم و فنّاوری با رشد و گسترش وسیع و جهان‌شمول به‌عنوان عامل مهم و اساسی در فرایند رشد و توسعه‌ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری محسوب می‌شود نهادها و نظام‌های آموزش ‌و پرورش نقش به سزایی در تحقق این مهم دارند.

وی از تصویب طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در دولت خبر داد و عنوان کرد: در این طرح 160 تا 600 هزار تومان به حقوق معلمین اضافه می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: یکی از مطالباتی که در سفر رئیس‌جمهور به استان فارس و نماینده‌ ایشان به شهرستان جهرم از سوی مسئولان امر مطرح شد، رسیدگی و رفع مشکل معیشتی معلمان بود.

برچسب ها: آموزش و پرورش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار