رئیس سازمان بسیج عشایری مطرح کرد
رئیس سازمان بسیج عشایری با تاکید بر احیا اندیشه‌های شهدا، گفت: نوع رهبری جمهوری اسلامی ایرانی ولایت فقیه است، ولایت فقیه ولایت فرد نیست بلکه ولایت خداست‌.
کد خبر: ۳۳۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 26 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه سردار علی‌پاشا محمدی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عشایری استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی در سال 1358 مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی بود. 

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل«افتخار می‌کنم که خود بسیجی‌ام و فردای قیامت با بسیجیان محشور می‌شوم و خداوند به ما توفیق دهد که بسیجی باشیم و بسیجی بمانیم»، گفت: شهادت در آموزه دینی اسلام بالاترین نعمتی است که خداوند به بندگان خاص خود عطا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج عشایری شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال دانست و ادامه داد: هیچ سعادتی بالاتر از شهادت در راه خدا نیست.

این مسؤول خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ ملت معرفی کرد و یادآور شد: خانواده شهدا کشتی نجات و چراغ هدایت در جامعه هستند، چرا که با توکل به ولایت‌مداری پای انقلاب ایستاده‌اند و به شهید و شهادت افتخار می‌کنند.

محمدی بصیرت خداباوری خانواده شهدا را برگرفته از سنت قرآن دانست و تصریح کرد: بصیرت خداباوری خانواده شهدا برگرفته از سنت قرآن، سیره علوی، فاطمی و هدایت شده راه شهادت است.

وی افزود: بشریت مدیون امام خمینی است که راه نورانی را پیش روی انسان‌ها گذاشت و با احیا اسلام آموزه‌های قرآن را به صحنه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی وارد کرد.

رئیس سازمان بسیج عشایری با بیان اینکه را شهادت کور شدنی نیست، گفت: استقلال و شرافت از مسیر شهید و شهادت می‌گذرد، آیندگان پیرو این شرافت و عزت هستند.

وی از آمادگی خیل عظیم جوانان برای حضور در جبهه مقاومت خبر داد و بیان کرد: در صحنه‌های مختلف خیل عظیمی از جوانان برای حضور در جبهه مقاومت مراجعه می‌کنند، چرا که دفاع از ارزش‌های اسلامی در خون آن‌ها نهفته است.

محمدی با بیان اینکه شهیدان پیرو می‌خواهند نه عزادار، ادامه داد: اندیشه‌های شهدا باید احیا شود و نباید گذاشت علم شهدا بر زمین بماند، انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی آمیخته شده است.

این مسؤول به جایگاه رفیع و والای عشایر در انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری از عشایر به‌عنوان مردمانی غیور، مومن، بااخلاص و سلحشور یاد می‌کنند و در تاریخ انقلاب اسلامی عشایر جایگاه رفیع و والایی دارد.
محمدی گفت: جامعه از سه قشر شهری‌، روستایی و عشایر تشکیل شده و قشر عشایر با کمتر از 2 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌هند و با تقدیم 10 هزار شهید 10 درصد از شهدای کشور را به جامعه خود اختصاص داده‌اند.

رئیس بسیج عشایر به نامناسب بودن زیر ساخت عشایر اشاره و بیان کرد: دولتمردان و مسؤولان دست به دست هم دهند و به این قشر خدمت کنند.

این مسؤول با اشاره به خدمت 13 سازمان به طور مستقیم و غیرمستقیم به عشایر، گفت: برای مهاجرت معکوس به روستاها و مناطق عشایری باید قطب کار و اشتغال ایجاد کرد تا شاهد مهاجرت روستائیان و عشایر به شهر‌ها نباشیم.

محمدی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اساسی انقلاب  وحدت مردمی است، افزود: امروز وحدت اقوام و مذاهب با پیروی از فرمان ولایت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و دشمن امروز دنبال شکستن این وحدت است. 

وی خاطرنشان کرد: باید از یادواره‌های شهدا این پیام را دریافت کنیم که امروز در سایه‌سار جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و در بین کشورهای دنیا جمهوری اسلامی تنها نظامی است که برمبنای سنت الهی و قرآن حرکت می‌کند.

محمدی سیاست مقام معظم رهبری را بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: نوع رهبری جمهوری اسلامی ایرانی ولایت فقیه است، ولایت فقیه ولایت فرد نیست بلکه ولایت خداست‌.

محمدی با بیان اینکه مسؤولیت در هر سازمان و نهادی امانت است، تصریح کرد: مسؤولان باید در خدمت به مردم وظیفه خود را گم نکنند و اگر مسؤولی از موقعیت خود سوء‌استفاده کند، انتقام الهی متوجه آن مسؤول می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار