رئيس پليس راه استان قم از محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي به مناسبت 28 و 30صفر در محورهاي مواصلاتي استان، خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ اردشير جمشيدي راد با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطيلي 28 و 30 صفر و تلاقي آن با تعطيلات پايان هفته، محورهاي مواصلاتي استان قم در اين ايام از ترافيک سنگيني برخوردار مي شود بنابراين به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور محدوديت و ممنوعيت تردد به شرح ذيل در محورهاي استان قم به مرحله اجرا گذاشته مي شود. 

 وی ادامه داد: تردد کليه وسايل نقليه سنگين باربري شامل تريلي، کاميون و کاميونت به استثناء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 1200 الي 2300 در روز جمعه دوازدهم آذرماه از محور سلفچگان به قم ممنوع است. 

رئيس پليس راه استان گفت: رانندگان وسايل نقليه اي که در طول مسير محدوديت در حرکتند، موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد داشته باشند که قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور کنند در غير اينصورت از حرکت آنان جلوگيري به عمل مي‏آيد. 

وی افزود: مرکز پيام پليس راه استان قم با شماره تلفن 6662888 و 2184566 و مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است. 

جمشیدی راد با بيان اينکه در سايت www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيكي قابل دسترس است، تاکيد کرد: رانندگان وسايل نقليه باربري و حاملان مواد سوختي و فاسد شدني هنگامي كه فاقد بار هستند در محورهايي كه محدوديت تردد تريلر، كاميون و كاميونت اعمال مي گردد مجاز به تردد نيستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار