ذوب آهن در بهترین شرایط و ماشین سازی در بدترین شرایط به دیدار هم می روند.
کد خبر: ۳۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 07 December 2016
 تیمهای ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در تبریز از ساعت 14 به مصاف هم می روند.

ماشین‌سازی تبریز – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 15:30
رضا کرمانشاهی – حسین طالقانی – علی دودانگه – یاسر همرنگ – ناظر: بهرام مهرپیما

*ذوب آهن با 18 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند یک رده دیگر در جدول صعود داشته باشند و البته شکست یا تساوی این تیم، موجبات سقوط چند پله ای را فراهم خواهد کرد.
*ماشین سازی هم با 6 امتیاز قعرنشین مقتدر! لیگ به حساب می آید. آنها در صورتی که این مسابقه را هم با برد پشت سر بگذارند، بازهم قعرنشین می مانند اما می توانند به سایر رقبا نزدیک شوند.
*در حالی که سایت سازمان لیگ محل برگزاری این مسابقه را ورزشگاه یادگار امام درج کرده اما به نظر این مسابقه در ورزشگاهی دیگر به انجام می رسد.
*رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس از سمتش کناره گیری کرد. هنوز جایگزین او مشخص نشده و حتی بین مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره بر سر جانشین او اختلاف افتاده است و میر معصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد.
*ذوب آهن در سه بازی اخیر خود به پیروزی دست پیدا کرده و حتی گلی هم نخورده است. 6 گل آخر این تیم روی هت تریک های تبریزی و رجب زاده زده شده است.
*ماشین سازی هفت بازی پایانی خود در رقابت های لیگ برتر را شکست خورده است و از این حیث بدترین تیم تاریخ لیگ برتر به شمار می روند.
*ماشین سازی در 5 بازی خانگی اش یک تساوی داشته و چهار بار هم شکست خورده است.
*آمار ذوب آهن در خارج از خانه سه باخت، دو برد و یک مساوی است. آنها در آخرین دیدار خارج از خانه با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست دادند.
*مجتبی حسینی از زمانی که هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته است؛ در 5 بازی به چهار برد دست پیدا کرده است و یک بار هم مقابل نفت شکست خورد.
*کاها شویلی بازیکن گرجستانی تیم ماشین سازی به دلیل اخراج در بازی برابر تیم پرسپولیس از این مسابقه محروم است.
*پیام صادقیان و احمد امیرکامدار از تیم ماشین سازی سابقه عضویت در تیم ذوب آهن را در کارنامه خود دارند.
*ذوب آهن در دو تقابل قبلی با تیمهای تبریزی در لیگ امسال به یک ستاوی مقابل گسترش و یک شکست مقابل تراکتور دست یافت که هر دو هم در اصفهان حادث شدند.
*ماشین سازی هم در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف سپاهان رفت و با یک گل شکست خورد و حالا باید ببینیم مقابل دیگر نماینده فوتبال اصفهان چه کار می کند.
*در جام حذفی تیم ذوب آهن موفق شد ماشین سازی را شکست دهد و حالا تبریزی ها برای جبران و انتقام پا به میدان می گذارند./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار