سرهنگ غلامرضا نجابت در نشست با جمعی از اصحاب رسانه سیستان بیان داشت : با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان برای سال آینده مقصد گردشگری کشور قرار گرفته و سیستان به تمدن درخشان تاریخی و فرهنگی غنی خود که درادوار مختلف داشته است میبالد ، ...
کد خبر: ۳۴۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 08 December 2016

به گزارش نی زار، سرهنگ غلامرضا نجابت در نشست با جمعی از اصحاب رسانه سیستان بیان داشت : با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان برای سال آینده مقصد گردشگری کشور قرار گرفته و سیستان به تمدن درخشان تاریخی و فرهنگی غنی خود که درادوار مختلف داشته است میبالد ، ولی امروزه با تداوم خشکسالی هایی که در منطقه اتفاق افتاده است شاهد از بین رفتن مشاغل زیادی شده و این امر باعث بیکاری جوانان این گوشه از کشور شده است.

وی افزود : شهرستان زابل در برقراری امنیت و نظم در استان برتر از سایر شهرستان های استان هست کاهش ۸۰درصدی آمار این را نشان میدهد که زابل شهر امنی برای سرمایه گذاری شرکت های مختلف صنعتی بشمار می آید و این را می توان از مسافران و توریست هایی که از شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای گوناگون در این چند ماه اخیر به سیستان سفر کرده اند به خوبی درک کرد.
سرهنگ نجابت افزود :پایه های اساسی و تقویت امنیت در جامعه را رسانه تولید می کند و نیروی انتظامی حافظ امنیت تولید شده توسط ارگان های دیگر است و اگر بقیه ارگان ها به وظایفشان به درستی عمل نکنند این مسئولیت نیروی انتظامی بیشتر خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در بخش دیگری از سخنانش به حمایت از پایان نامه های دانشجویی پرداخت و گفت : چناچه دانشجویی در سطح شهر زابل برای پایان نامه خود مشکلات شهر و راهکارهای علمی برای حل آنها در هر زمینه ای را ارایه دهد هزینه تمام پایان نامه را پرداخت خواهیم کرد .
وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی گفت: امروز نیروهای انتظامی در حوزه‌های مختلف امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کرده‌اند و این امر موجب رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی شده است.

سرهنگ نجابت همچنین در بحث امنیت و القای نا امنی اشاره ای نیز به برخی رسانه های نا آگاه از مسائل پرونده های اخیر داشت که بدون تحقیق و بررسی به درج اطلاعات نادرست در رسانه خودشان می پردازند  و توصیه کرد رسانه ها اطلاعات راجع به حوادث و اتفاقات مختلف را از دو مجرای فرماندهی لنتظامی یا دادستان شهرستان کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار