رئیس مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: به زودی کلنگ احداث مرکز رشد واحدهای فناور غرب مازندران در نوشهر به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 08 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای واحدهای فناور نوشهر که در سالن اجتماعات شهرداری نوشهر برگزار شد از وجود مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر به عنوان یک اتفاق بسیار مبارک یاد کرد و گفت: مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر یک فرصت ارزشمند علمی است که در زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال نقش مهمی ایفا می‌کند.
 
احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مراکز رشد به خوبی استفاده شود تا ایده‌پردازان و متخصصان وارد کار شوند، اظهار کرد: دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر حمایت‌های بسیار مناسبی  از  مرکز رشد نوشهر دارد.
 
وی تصریح کرد: مجموعه شهرستان نوشهر از مسئولان، دانشجویان و هیات های علمی علاقه‌مند به ارتقای سطح علمی هستند.
 
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در زمینه پارک و فناوری در مازندران ضعیف عمل شده است اما باید تلاش کرد تا به حد ایده‌آل برسد.
 
احمدی لاشکی تاکید کرد: برای یک‌سال آینده باید یک حرکت شتابنده‌ای در حوزه مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر انجام شود و برای این منظور باید از ظرفیت‌های شهرستان نهایت استفاده شود.
 
وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین کار علمی در شهرستان نوشهر احداث ساختمان مستقل برای مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر است که همکاری و همراهی همه مسئولان این مهم دست یافتنی است.
 
 به گزارش ایسنا، معاون فرمانداری نوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: مرکز رشد واحدهای فناور بنیان و تفکر کشور در زمینه علمی و ایده‌پردازی است.
 
روشنعلی فرجی افزود: اگر کارها برپایه تفکر و اندیشه باشد همه کارها روی اصول و استاندارد پیش می‌رود
 
وی افزود: وجود دانشگاه علوم دریایی در نوشهر یک نعمت بزرگی است که منشاء برکات زیادی است و همه اینها ارزش و عظمت دانشگاه را نشان می دهد.
 
معاون فرمانداری نوشهر در پایان گفت: برای مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر پیشنهاد می شود یک قطعه زمین در نظر گرفته شود تا ساختمان مورد نیاز در آن احداث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار