به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد
به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اولین کارگاه ایده پردازی و کارآفرینی “ایده شو” در مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانهای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اولین کارگاه ایده پردازی و کارآفرینی "ایده شو” در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانهای استان سیستان و بلوچستان با همکاری پارک علم و فناوری ودفتر توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان ویژه مددجویان رای باز برگزار گردید.

زهرا پیری سرپرست مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: برگزاری چنین جلساتی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی ،حرکتی سازنده درجهت توسعه اشتغال زایی و کاهش جمعیت کیفری در سطح زندانهای استان می باشد .در این کارگاهها ایده های اشتغالزایی رشد پیدا کرده و بذر ایده آفرینی که همان دانش و آگاهی است پرورش می یابد.

پس از برگزاری این کارگاه و ارائه آموزش های لازم ،مربیان رویدادهای ایده تاپ، شرکت کنندگان را برای طرح ایده های خلاقانه شان تشویق نمودند که بسیاری از  مددجویان  توانستند، ایده های شان را در ۳ دقیقه برای حضارارائه نمایند. در پایان این برنامه تیم داوران برگزاری این رویداد به ارزیابی ایده ها پرداختند و مقرر گردید، ایده های برگزیده مورد حمایت مادی و معنوی دانشگاه جامع علمی-کاربردی ، مرکزآموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانها و پارک علم و فناوری استان قرار گیرند.در این بین ۲۰ایده توسط حضار مطرح ،که پنج ایده به صورت منتخب اعلام گردید.

برچسب ها: ایده شو ، زندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار