همزمان با سالروز امامت امام زمان(عج) صورت گرفت؛
کرمانشاه- همزمان با مراسم جشن امامت امام عصر(عج)، قُلک هایی که برای جمع ‌آوری کمک مالی به مراسمات فرهنگی مرتبط با مهدویت جمع ‌آوری شده بود، به صورت نمادین شکسته شد تا صرف این مراسمات شود.
کد خبر: ۳۴۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 10 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از مهر، همزمان با مراسم جشن سالروز امامت امام عصر(عج) و طی مراسمی به این منظور ، قُلک هایی که به منظور جمع ‌آوری کمک برای برگزاری مراسمات فرهنگی مرتبط با مهدویت جمع ‌آوری شده بود توسط امام جمعه موقت کرمانشاه شکسته شد تا صرف این مراسمات شود.

همزمان با نهم ربیع الاول سالروز امامت امام عصر(عج)، مراسم جشنی به این مناسبت توسط مجموعه ۳۱۳ یار موعود کرمانشاه در محل تالار انتظار این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احد عبداللهی استاد حوزه علمیه قم وعضو مرکز تخصصی مهدویت قم به بیان مباحثی در خصوص اهداف و برنامه های حکومت جهانی امام عصر(عج) پرداخت.

رضا فرخشاهی دبیر همایش کشوری ۳۱۳ یارموعود دراستان کرمانشاه  نیز در این همایش اظهار داشت: تاکنون ۱۰ دوره همایش های ملی مهدویت در کرمانشاه با حضور اساتید برجسته علمی و دینی و با هدف پرداختن به موضوعات مختلف مهدویت برگزار شده است.

وی افزود: در طول برگزاری این دوره ها نیز۴۲۰۰ نفر در استان کرمانشاه آموزش های مختلف در باب مهدویت را فراگرفتند.

مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، برپایی غرفه کودکان مهدوی تقدیر از فعالان فرهنگی مهدوی استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از جمله برنامه های جانبی این مراسم در کرمانشاه بود.

گفتنی است، در این مراسم  قلک هایی که یک سال است به نیت کارفرهنگی وافزایش معرفت نسبت به امام عصر(عج) در خانه ها و هیئت های مذهبی پُرشده بود به صورت نمادین با دعا برای امام زمان(عج) توسط عالم ربانی حجت الاسلام عبدالخالق عبداللهی امام جمعه موقت کرمانشاه شکسته شد تا صرف این مراسمات شود.

پیش از این تعدادی از این قلک ها در راستای برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان و سایر برنامه های فرهنگ دربین مردم توزیع شده بود و هم اکنون جمع آوری شده تا صرف مراسمات مذکور شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار