رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از برجام حتی یکی از تعهدات آمریکایی‌ها انجام نشده و یک دلار هم آزاد نشده است، گفت: چرا به مردم دروغ می‌گویید، چرا سه سال و نیم مملکت معطل شده است که شما به سمتی بروید که کدخدایی آمریکایی‌ها را بپذیرید.
کد خبر: ۳۴۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 10 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر با بیان اینکه بسیج باید در همه صحنه‌ها در برابر حوادث بایستد و هوشیار باشد، به فتنه سال 88 پرداخت و اظهار کرد: جریان اصلاحات اذعان دارد که اشتباه کردند مردم را پس از انتخابات سال 88 به خیابان‌ها آوردند.

وی در ادامه با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری و اینکه مسؤولان اجرایی باید بی‌طرفانه رفتار کنند افزود: یکی از مسؤولان استانداری خراسان رضوی با بی‌کفایتی و بی‌تدبیری در امری غیرعاقلانه مسبب شیطنت در قضیه علی مطهری شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان حضور هیئات‌ و برگزاری مراسمات عزاداری در مشهد جمعی اصلاح‌طلب تندرو که هیچ‌کدام مجوز نداشتند مطهری را برای سخنرانی دعوت کرده بودند.

وی با بیان اینکه این جلسه عمومی نبوده و فقط 800 نفر به این سخنرانی دعوت‌ شده بودند گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی متأسفانه بدون اینکه به واقعیات نگاه کند قضاوت می‌کند و رئیس‌جمهور نیز با وجود این همه ضعف‌ها و مشکلات در کشور، اعم از رکود کارخانجات، بیکاری و مشکلات معیشتی مردم از لغو یک سخنرانی اظهار تأسف می‌کند، از سخنرانی‌ که زمینه فتنه و اغتشاش خیابانی بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بیش از 3 سال برای موضوعاتی که خودتان ایجاد کردید کمیته ویژه ایجاد نشد اما برای لغو سخنرانی کمیته ویژه تشکیل‌ شده که بسیار خجالت‌آور است لذا رئیس‌جمهور باید برای دست‌ خالی برخی کارگران مقابل خانواده‌هایشان، رکود بازار و اقتصاد مردم شرمنده باشد، چراکه که همه همتشان را در سبد برجام گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از برجام حتی یکی از تعهدات آمریکایی‌ها انجام نشد و یک دلار هم آزاد نشده، افزود: چرا به مردم دروغ می‌گویید، چرا سه سال و نیم مملکت معطل شده است که شما به سمتی بروید که کدخدایی آمریکایی‌ها را بپذیرید.

پژمان‌فر با تأکید بر اینکه حقوق کشور را باید با اقتدار و قدرت بگیریم نه پشت میز مذاکره گفت: به فرموده امام خمینی(ره) مسأله جنگ را در هم در میدان جنگ حل کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هجمه علیه ایران در دفاع از تروریست است و ما را متهم به دفاع از تروریست در سوریه و عراق می‌کنند، پس‌ از آن سراغ موشک‌ها و توان دفاعی می‌روند، بعد از آن سراغ حقوق بشر خواهند رفت که چرا حقوق هم‌جنس‌بازان رعایت نمی‌شود؟!

وی با بیان اینکه مصر از زمانی که نوکر آمریکایی‌ها شد و اوج سرسپردگی در مقابل آمریکا را داشته، 5 میلیون نفر در قبرستان‌ها قاهره زندگی می‌کنند، بیان داشت: به برکت روحیات بسیجیان پرچم‌دار جریان مقاومت در دنیا هستیم و رمز موفقیت گوش‌ به‌فرمان بودن رهبری و مطیع ولایت‌فقیه در مسائل عصر غیب است.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به اینکه پس از 16 سال به دلیل حضور یک مسؤول بی‌لیاقت در استانداری در پایتخت فرهنگی جهان اسلام نمایشگاه کتاب مشهد تعطیل شد، اظهار داشت: فرمانداری‌ها ستاد انتخاباتی راه‌اندازی نکنند؛ با توجه به بی‌طرفی دولت‌ها در انتخابات، آنها حق ندارند جریان‌های سیاسی را در این ستادها تجمیع کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار