مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری، با اشاره به بر گزاری جشنواره غذاي سالم در قم گفت: اصلاح الگوی تغذیه مناسب و مفید برای یک سبک زندگی سالم با توجه به الگوهای صحیح غذایی از اولویت های این جشنواره است.
کد خبر: ۳۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی جشنواره غذاي سالم با حضور کارشناسان ادارات مختلف استان در استانداری قم، گفت: جشنواره غذای سالم دو سال پیش در قم برگزار شد و امسال نیز با همکاری دستگاه‎های مختلف در بهمن ماه برگزار می‎شود.

وی افزود: این جشنواره ضمن معرفی غذاهای سالم و الگوی تغذیه به ارایه غذای سنتی استان قم و ظرفیت زنان و مردان قمی در طبخ غذا نیز می‎پردازد و در پایان نیز مسابقه‎ای جهت برترین دستپخت‎ها برگزار می‎شود.

مشاور استاندار در امور بانوان بیان کرد: ارایه الگوی غذای سالم و نشان دادن ظرفیت غذای طیب یک فرصت مهم برای اجرای این جشنواره است؛ هدف بعدی این جشنواره نیز ایجاد یک فضای شاد برای مردم استان و زائران استان قم است.

ظهیری با اشاره به مقوله صرفه‎جویی در سبد اقتصادی خانوار به عنوان دیگر اهداف این جشنواره، ادامه داد: در این جشنواره می‎توان غذاهای سهل ساده آسان پرکیفیت را نیز آموزش داد و به فعالیت عام المنفعه و خیریه نیز پرداخت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار