نشست علمی کمیته تحقیقات سد و نیروگاه شهید عباسپور با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان با هدف بررسی حلقه های گمشده ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار شد
کد خبر: ۳۴۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 12 December 2016
در بازدید علمی و تحقیقاتی کمیته تحقیقات شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور از دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان که در ادامه نشست های علمی با عنوان تعامل صنعت و دانشگاه با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد مسجدسلیمان برگزار شد، مسائل علمی و تحقیقاتی مورد نظر طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

"سیدحمید صالحی" مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور در این نشست با اشاره به اهمیت ارتباط نزدیک پژوهشی و تحقیقاتی میان صنعت و دانشگاه و بهره جویی از دانش موجود علمی و عملی در این دو نهاد، بر تداوم برگزاری جلسات و گفتگوها تاکید کرد.

وی هدف از بازدید کمیته تحقیقات سد شهید عباسپور و نشست علمی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان را ایجاد زمینه های همکاری مشترک بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه حلقه گمشده فعالیت های علمی و پژوهشی بوده و این نشست ها با هدف استحکام بخشیدن و گسترش حلقه ارتباطی با دانشگاه و نیز انعقاد قراردادهای علمی و پژوهشی مشترک صورت می گیرد.

صالحی افزود: با امضای تفاهمنامه پژوهشی مشترک بین سد و نیروگاه شهید عباسپور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با تایید سازمان آب و برق خوزستان، زمینه بهره برداری از توان علمی و پژوهشی دانشگاه در برطرف نمودن مشکلات صنعت آب و برق فراهم خواهد شد.

اعضای کمیته تحقیقات سد و نیروگاه شهید عباسپور ضمن برگزاری جلسه علمی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از آزمایشگاه های تخصصی شیمی آلی و نانو و دست آوردهای علمی این دانشگاه بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار