مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس:
مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس با بیان اینکه پتروشیمی چهارم کرمانشاه 44 ماهه ساخته می‌شود، گفت: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه منتظر گشایش L.C هستیم.
کد خبر: ۳۴۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، محمود جلوند در همایش توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که امروز (22 آذر) برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی چهارم کرمانشاه اظهار کرد: این پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اجرا می‌شود و مجری آن نیز شرکت ماهان شیمی زاگرس است.

وی ادامه داد: تکنولوژی این پتروشیمی برای اولین بار است که در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این رو می‌توان گفت پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک پتروشیمی "جاه‌طلبانه" است.

مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس سرمایه‌گذاری این پتروشیمی را نیز 1.6 میلیارد یورو اعلام کرد و یادآور شد: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه منتظر گشایش L.C هستیم و پس از آن پروژه را 44 ماهه اجرا خواهیم کرد.

جلوند خوراک این پتروشیمی را گاز طبیعی اعلام کرد که برای تامین آن قرادادی 25 ساله با شرکت ملی گاز منعقد شده است و افزود: محصولات تولیدی این پتروشیمی نیز یک میلیون و 850 هزار تن متانول، 300 هزار تن پلی اتیلن سنگین و 450 هزار تن پروپیلن است.

وی معتقد است، این پتروشیمی می‌تواند خوراک اولیه 500 کارخانه را تامین کند.

مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس همچنین از سه پتروشیمی فعال استان کرمانشاه نیز یاد کرد و افزود: این پتروشیمی‌ها شامل پتروشیمی بیستون، پتروشیمی اوره و آمونیاک و پتروشیمی پلیمر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار