مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری از نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری های 40 گانه استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 14 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم شهبازی تاکید کرد: با توجه به مستهلک بودن و حتی ناکارآمدی ماشین آلات شهرداری های استان، نوسازی و بهسازی ناوگان خدمات شهری می تواند در خدمات رسانی به موقع و مطلوب به شهروندان تاثیرگذار باشد.
وی خودکفایی شهرداری ها را از مهمترین اهداف و وظایف سازمان همیاری شهرداری ها دانست و افزود: به همین منظور و برای نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری های چهارمحال و بختیاری قراردادی با یک شرکت منعقد و شرایط مناسبی به منظور بهره مندی شهرداری ها را در این قرارداد فراهم شده است.
شهبازی نبود نقدینگی در شهرداری های استان را یکی از مهمترین مشکلات آنها اعلام و تصریح کرد: برای رفع این مشکل قرار شد تا برنامه ریزی به منظور تهاتر ماشین آلات فرسوده و ناکارآمد شهرداری ها با ماشین آلات نو و به روز انجام شود.
وی یادآور شد: براساس این قرارداد قرار شد تا ماشین آلات فرسوده شهرداری های چهارمحال و بختیاری به عنوان 30 درصد پیش پرداخت قیمت ماشین آلات جدید مورد محاسبه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: البته شهرداری ها می توانند 70 درصد مابقی قیمت ماشین آلات جدید را به صورت اقساط پرداخت کنند.
وی گفت: شهرداری های متقاضی می توانند درخواست های خود را در سه حوزه تهاتر ماشین آلات، تعمیر و تغییر کاربری ماشین آلات و یا خرید نقدی ماشین آلات به سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری ارائه دهند.
چهارمحال و بختیاری 40 شهر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار