تراکتور 1 - سپاهان 2
سپاهان توانست اولین شکست فصل شانزدهم لیگ برتر را به تراکتورسازی تحمیل کند.
کد خبر: ۳۴۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 16 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، از ساعت 14 امروز (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفته‌ بودند که در نهایت با برتری سپاهان به پایان رسید.
 

داور: اشکان خورشیدی            کمک ها: علی اکبر عظیم پور و محمدرضا مدیرروستا

اخطار

سروش رفیعی از تراکتورسازی دقیقه 62

شهرام گودرزی از تراکتورسازی دقیقه78

 کرار جاسم از تراکتورسازی دقیقه 90+2

 

تراکتورسازی:

 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری (64- جاسم کرار)، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی (46- ادینیو) و سروش رفیعی( 85 - مهدی زاده).
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

سپاهان:


لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، عارف غلامی (40- رسول نویدکیا)، احسان حاج صفی، میلاد سرلک، محمود قائد رحمتی، جلال علی محمدی، فرید کریمی(87 - پدرو هنریکه)، مهرداد محمدی و طالب ریکانی (74 - حسین فاضلی)
سرمربی: عبدالله ویسی


این بازی با حضور پرشور هواداران تراکتورسازی با سوت اشکان خورشیدی آغاز شد و ابتدا سپاهن بازی را در دست گرفن و توانست در دقیقه 24 مسابقه توسط  مهرداد محمدی با یک حرکت انفرادی زیبا و با یک ضربه زیبا دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا تراکتور یک بر صفر بازنده کار را دنبال کند.

 نیمه اول با پیروزی یک بر صفر تیم زردپوش اصفهانی به پایان رسید.
 
 درنیمه دوم نیز سپاهن با مهار کردن خط هافبک تراکتورسازی توانست بازی را در دست بگیرد و توسط  احسان حاج صفی در دقیقه 56 بازی با نتیجه دو بر صفر از تراکتور پیش بیفتد.
 
تراکتور که بازی را از دست داده می دید سراپا حمله شد و توانست با پاس گل ایرانپوریان به حاتمی در دقیقه 70 فاصله را به حداقل رساند اما نتوانست  بازی را به تساوی بکشاند و اولین شکست را در ایستگاه چهاردهم پذیرا شد.
 
تراکتور با 27 امتیاز در رده دوم باقی ماند و نتوانست به صدر جدول برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :