کد خبر: ۳۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 17 December 2016
رئیس هیات دوو میدانی استان سیستان بلوچستان گفت: رقابت های دو صحرانوردی جوانان با حضور 70 دونده از 20 استان کشور در زاهدان برگزار که استان های البرز و سیستان وبلوچستان قهرمان و نایب قهرمان شدند.

به گزارش ایرنا ایرج رستم زهی روزجمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های دوی صحرا نوردی با شرکت دونده های برتر استان های کشور در رده سنی جوانان به مناسبت هفته وحدت به مسافت 8 کیلومتر در بزرگراه خلیج فارس زاهدان برگزار شد. 
وی افزود : این مسابقات باهدف انتخاب تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در رقابت های آسیایی 2018 با حضور دوندگان 20 استان کشور برگزار شد که از استان سیستان و بلوچستان دو تیم شرکت داشتند.
وی گفت: این طرح به توسعه ورزش دوومیدانی با وجود استعدادهای بکر آن در استان کمک قابل توجهی می کند زیرا سیستان وبلوچستان از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از استان های برگزیده برای اجرای طرح پایلوت استعدادیابی انتخاب شده است.
وی ادامه داد: در این رقابتها در بخش انفرادی علی غریبی از استان سمنان با زمان 24 دقیقه و 30 ثانیه و 16 صدم ثانیه به مقام قهرمانی، عطا اسدی از آذربایجان شرقی با زمان 24 دقیقه و 31 ثانیه و 3 صدم ثانیه نایب قهرمانی و عبدالرحیم درزاده دونده سیستان و بلوچستان به مقام سوم دست یافت. 
وی بیان کرد: در رقابتهای تیمی تیم های البرز، سیستان و بلوچستان و اصفهان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
رئیس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: عبدالرحیم درزاده در هفته گذشته در رده نوجوانان در شهرستان مراغه به مقام قهرمانی دست یافته بود و موفق به کسب سهمیه رقابتهای آسیایی سال آینده شد.
به گزارش ایرنا این مسابقات روز پنجشنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس فدارسیون دو و میدانی کشور و شماری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار