مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای 78 طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌ها و خدمات به صنعتگران و سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 18 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: شاهپور قنبری عصر امروز در جلسه با معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نظارت کامل و کنترل کیفی دقیق در اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان را اولویت اصلی بخش فنی اعلام کرد.

وی بابیان اینکه طرح‌های عمرانی در بخش‌های خدمات زیربنایی شامل، آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده‌روسازی در حال انجام است، گفت: برخی از این طرح‌ها در مراحل پایانی قراردارد و برخی دیگر نیز دارای پیشرفت‌های فیزیکی بین 30 تا 80 درصد است.

قنبری با اشاره به اینکه این استان با 62 شهرک صنعتی در حال واگذاری در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: گستردگی فارس و وجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تمام نقاط این استان، نیازمند انجام حجم بالایی از پروژه‌های عمرانی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتباری، طرح‌های عمرانی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی اجرایی می‌شود.

قنبری صیانت از سرمایه‌های صنعتگران را از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد و افزود: باید با کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی و فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها و امکانات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر مناسبی ایجاد شود تا واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با کمترین دغدغه در این مناطق فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لحاظ کردن کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی در کنار توجه به ‌سرعت در انجام پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان باید مورد نظارت و بررسی دقیق قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار