کد خبر: ۳۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 19 December 2016
به گزارش تابناک تبریز،طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان، فردا سه شنبه ۳۰ آذرماه در شهرستان های ملکان، سراب و نظرکهریز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام می‌شود.
 
 پیش دبستانی و دبستانهای تبریز فردا تعطیل اعلام شد.

در شهرستان چاراویماق نیز کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی راس ساعت ۹ شروع شده و همچنین در شهرستان هشترود نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان عجبشیر نیز مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل بوده و همچنین در شهرستان مراغه نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان بناب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و در شهرستان اسکو، شهرجدید سهند و بخش ابلخچی مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل بوده و مدارس مقاطع دوره ی اول و دوم متوسطه مناطق شهری راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در بخش مهربان نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل بوده و در شهرستان آذرشهر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری آذرشهر و ممقان از ساعت 9 صبح شروع میشوند. مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی منطقه آذرشهر از ساعت 9 صبح شروع می شوند.

در بخش خسروشاه نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود و بقیه مقاطع (متوسطه دوره ی اول و دوم )راس ساعت ۹ شروع شده و همچنین در بخش صوفیان نیز مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستائی راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در بخش تیکمه داش نیز مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ خبرهای تکمیلی از تعطیلی مدارس در مناطق مختلف به محض وصول اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار