دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با بیان اینکه کسی که کنسرت را مسئله امروز جامعه می داند به یقین سوء نیت داشته و به دنبال اهداف شخصی یا حزبی است، گفته: روح جوان را شاداب می کند اشتغال به کار و ازدواج به موقع است.
کد خبر: ۳۴۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 21 December 2016
عباس کاظمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک استان قزوین، با بیان اینکه برخی ها در این روزها به  دنبال ایجاد یک موج برای برگزاری کنسرت در کشور هستند، اظهار کرد: این افراد در تلاش هستند تا اذهان مردم را از دغدغه‌های اصلی کشور منحرف کرده و اولویت ها را تغییر دهند.
وی افزود: تنها بهانه مدعیان برگزاری کنسرت دور کردن جامعه از افسردگی و تزریق شادی به جامعه است اما این مدعیان که کنسرت را راه حلی برای برون رفت از این موضوع معرفی کرده اند تا به امروز در هیچ محفل علمی سندی برای اثبات این عقیده نداشته اند.
کاظمی با تأکید بر اینکه راه حل رفع معضل افسردگی در جامعه باید به صورت دقیق برطرف شود عنوان کرد: مهم‌ترین راه حل برای رفع افسردگی نسل جوان ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه‌های ازدواج برای این نسل است.
وی بیان این ادعاها در این شرایط را نوعی تلاش انتخاباتی دانسته و ادامه داد: امروز به جای آنکه طرحی برای مشکلات عدیده اجتماع وجود داشته باشد برخی ها با اهداف پشت پرده تنها موضوعات انحرافی را طرح می کنند تا توجهات را از معضلات اصلی بردارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: در آستانه انتخابات موجی به وجود آمده است که می خواهد دغدغه های اصلی جامعه را زیر بار های و هوی بپوشانند، عده ای با طرح مسائلی نظیر کنسرت دو قطب متفاوت از مخالف و موافق را در برابر هم علم می کنند تا تنها از این میان نفع خود را برداشت کنند.
وی با بیان اینکه مسئله و معضل اصلی فرهنگی ما کنسرت نیست اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ جامعه خود را بر اساس آموزه های قرآنی رشد دهیم.
کاظمی کنسرت را موجب رشد آسیب‌های اجتماعی دانسته و خاطرنشان کرد: دسته ای از مدیران به واسطه رسانه ها در تلاشند تا نیاز های واقعی زیر غوغای رسانه ها پوشانده شود.
وی اشتغال به کار و ازدواج به موقع را موجب شادابی روح جوان دانسته و تصریح کرد: امروز در هیچ کدام از این دو اصل که بسیار هم مهم است تلاش و فغعالیت چشمگیری نمی بینیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین همچنین در ادامه با اشاره به قیمت بالای بلیط کنسرت نیز تأکید کرد: قیمت بالای این بلیط ها خود گویای این امر است که بخش اعظمی از افراد این جامعه توانایی پرداخت قیمت این بلیط ها را ندارند و نمیتوانند از آن استفاده کنند.
وی با تأکید بر اینکه دغدغه دولت باید بر رشد قشر ضعیف و آسیب‌پذیر باشد گفت: کسی که کنسرت را مسئله امروز جامعه می داند به یقین سوء نیت دارد و به دنبال  اهداف شخصی یا حزبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار